Oké, en nu?
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Jammer dat je Iran aanwijst; blijkbaar weet je meer dan alle geheime diensten?
Succes op Facebook verder; dingen aan de haaien voeren is overigens voorbehouden aan Robert Shaw een goede 45 jaar geleden.
Succes op Facebook verder; dingen aan de haaien voeren is overigens voorbehouden aan Robert Shaw een goede 45 jaar geleden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
en wat wil je nu van tweakers en de mensen die hier komen?Edwin Martens schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:05:
Het wordt steeds gekker met die facebook censuur.
Ik reageerde op een artikel over de aanvaller van Salman Rushdi
[Afbeelding]
Ze zullen wel veel moslimfundamentalisten in dienst hebben...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
5 jaar op Tweakers en dan is dit je eerste forumpost?
Facebook mag zelf bepalen wat ze toelaten, maar als ik jou was zou ik lekker Facebook verwijderen, is beter voor jouw privacy en van anderen om je heen.
Facebook mag zelf bepalen wat ze toelaten, maar als ik jou was zou ik lekker Facebook verwijderen, is beter voor jouw privacy en van anderen om je heen.
Bijval over hoe vreselijk de Facebook censuur is en dat je als witte hetro man niets meer mag tegenwoordig.jack zomer schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:16:
[...]
en wat wil je nu van tweakers en de mensen die hier komen?
blup
Je vergeet de xjes en witte vrouwen.Bezulba schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:21:
[...]
Bijval over hoe vreselijk de Facebook censuur is en dat je als witte hetro man niets meer mag tegenwoordig.
tja, zal liggen aan of iemand hier de rapporteer knop heeft gebruikt.TheDudez schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Hoelang zal het duren voordat dit topic op slot is?
en of er iemand in het rood ''op dienst is''
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p0WLJRXigRzHwPJOArluYTBY.jpg?f=user_large)
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Afhankelijk van de context kun je je bericht lezen als het oproepen tot iemand letterlijk voor de haaien gooien, dat gaat inderdaad in tegen de voorwaarden die je hebt geaccepteerd.
Heb ik nietReptielenbrein schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:09:
Lief dagboek..
Maar wie weet, wordt het een bestseller 😏
pagani schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:37:
Afhankelijk van de context kun je je bericht lezen als het oproepen tot iemand letterlijk voor de haaien gooien, dat gaat inderdaad in tegen de voorwaarden die je hebt geaccepteerd.

Zijn ze allemaal een beetje simpel daar?
49 minuten, and counting...jack zomer schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:29:
[...]
tja, zal liggen aan of iemand hier de rapporteer knop heeft gebruikt.
en of er iemand in het rood ''op dienst is''
ja maar wat wil je dat tweakers nu met jou bericht doet?
moeten ze er een nieuws bericht van maken?
Moeten ze feestbook vragen hoe ze het in hun kop halen dit te doen?
wil je steun van ons? oke wouw wat erg dat dit gebeurd. Graag gedaan
moeten ze er een nieuws bericht van maken?
Moeten ze feestbook vragen hoe ze het in hun kop halen dit te doen?
wil je steun van ons? oke wouw wat erg dat dit gebeurd. Graag gedaan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.