.Geek YouTuber bouwt robotpak met poten voor slangen

Pagina: 1
Acties:

• ETH0.1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
geek: YouTuber bouwt robotpak met poten voor slangen
@LFranxWind

- Bind een slang aan een drone en je kunt ze laten vliegen.

- Uhhhh, tsja, een buis met wat motortjes die verder niks met de slang te maken heeft, noem ik niet echt iets voor een .Geek. Dit is gewoon clickbait zoals Youtubers graag gebruiken (of TikTok etc.).

- Mja, ik had het interessant gevonden als de slang de 'robot' zou besturen, maar dit voelt meer als een flauwe YouTube prank. Of ik word gewoon te oud voor dit soort nieuws ofzo.

even 3 reacties uit de vele negatieve reacties, en ze hebben gelijk, dit is toch niet tweakerswaardig?

edit: geen idee at ik fout doe en waarom de mention niet werkt

[ Voor 4% gewijzigd door ETH0.1 op 17-08-2022 20:50 ]

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-10 14:46

LFranxWind

Redacteur
Hey hoi! Bedankt voor de feedback. Het leek me leuk en relevant genoeg voor Tweakers, vooral voor iets luchtigs als een Geek. Daar komen vaker gekke dingen voorbij. Ik breng het niet als hard nieuws of als iets super baanbrekends. Daar zijn Geeks ook niet voor bedoeld. Het is gewoon iets lolligs op YouTube wat met tech te maken heeft, ook al is het vrij simpel.

Ik hoop dat ik mijn motivatie goed uit heb kunnen leggen, maar als er verder nog vragen zijn, stel ze gerust.

• ETH0.1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
LFranxWind schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:06:
Hey hoi! Bedankt voor de feedback. Het leek me leuk en relevant genoeg voor Tweakers, vooral voor iets luchtigs als een Geek. Daar komen vaker gekke dingen voorbij. Ik breng het niet als hard nieuws of als iets super baanbrekends. Daar zijn Geeks ook niet voor bedoeld. Het is gewoon iets lolligs op YouTube wat met tech te maken heeft, ook al is het vrij simpel.

Ik hoop dat ik mijn motivatie goed uit heb kunnen leggen, maar als er verder nog vragen zijn, stel ze gerust.
Bedankt voor je reactie, ik wist niet zeker of deze je zou bereiken omdat de mention het niet lijkt te doen.

De reden voor dit topic is dat als ik dit soort clickbait video's op youtube tegen kom is het eerste wat ik doe het hele kanaal blokkeren zodat het niet meer voorkomt in mijn voorgestelde video's. Ik heb alle 40 reacties doorgelezen en veruit de meeste zijn negatief, in tegenstelling tot de posts die je aanhaalt in je reactie

Doe er je voordeel mee bij het maken van een volgende post :)

Bedankt