Nog een LCD inkoopactietjuh?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Er waren blijkbaar enkele mensen (waaronder ik) die op vakantie waren tijden "EIO LCD inkoopactie take *" en dus wou ik weten of er intresse was in een nieuwe aktie. Dus, minder vervoerskosten.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 23:16
Als er weer zoon actie gehouden word wil ik wel mee doen !!!! :)

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 13:13 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Er waren blijkbaar enkele mensen (waaronder ik) die op vakantie waren tijden "EIO LCD inkoopactie take *" en dus wou ik weten of er intresse was in een nieuwe aktie. Dus, minder vervoerskosten.
als er 2x40's besteld kunnen worden doe ik mee!

Verwijderd

Ja hoor Leuk!!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
Ik moet er ook nog steeds eentje (mischien wel twee) hebben, dus ik doe ook zeker mee!!!!!

ik bookmark dit topic, maar mocht ik het kwijt raken hermes404@worldmail.nl

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:30
Ehh. ik denk dat we gewoon moeten beginnen bij deze en kijken wat het oplevert. Er moet alleen iemand zijn die de bestelling wil doen en alles af wil handelen. Ik stel mezelf hier niet beschikbaar voor, maar wil zeker ook meedoen.

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• EsCo
  • Laatst online: 20-08 09:12
Bedenk je twee keer voordat je je wel hiervoor beschikbaar stelt. Het is heel veel werk.. En men begint gelijk te zeuren als ze binnen een uur niet wat horen als men je mailt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• MindWarp
ik heb inderdaad het vorige forum hierover ook een beetje gelezen. Is echt irri als iedereen zo zit te zeiken. Kneem aan dat jij niet nog een keer wilt Escobar?

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 14:16 schreef Escobar het volgende:
Bedenk je twee keer voordat je je wel hiervoor beschikbaar stelt. Het is heel veel werk.. En men begint gelijk te zeuren als ze binnen een uur niet wat horen als men je mailt...
niettemin, toch doen
Ik beloof bij deze alvast niet te lopen kankeren als je niet binnen het uur antwoordt :)

• HermeS
daaar kun je van tevoren toch simpele afspraken over maken?

• MindWarp
Op maandag 27 augustus 2001 14:30 schreef HermeS het volgende:
daaar kun je van tevoren toch simpele afspraken over maken?
De nadruk ligt nu een beetje op het gezeur van medetweak(st)ers. Ik denk dat Escobar vooral bedoelde dat het veel werk is. Maar als jij dat werk op je wilt nemen dan beloof ik niet te zullen zeuren >:)

• EsCo
Misschien wil ik het wel doen, maar ik wil uiteraard eerst de eerste actie afronden waarvan ik de lcd's nog steeds niet binnen heb... Probeer eerst maar iemand anders te vinden, als je dan niemand vindt dat wil ik het misschien wel doen...

• HermeS
Op maandag 27 augustus 2001 14:34 schreef njboersma het volgende:

[..]

De nadruk ligt nu een beetje op het gezeur van medetweak(st)ers. Ik denk dat Escobar vooral bedoelde dat het veel werk is. Maar als jij dat werk op je wilt nemen dan beloof ik niet te zullen zeuren >:)
ik heb geen creditcard etc. ik denk dat er betere canditaten zijn dan mij. degene die het regelt kan er toch wel een beloning voor krijgen?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb ook wel belang bij zo'n LCD, maar dan wil ik hem kant en klaar aangeleverd krijgen. Ben niet zo'n soldeerheld en heb ook werkelijk de ballen verstand van al die schema's en shit. Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn, om uiteraard tegen betaling, zo'n ding voor mij in elkaar te knutselen dan ben ik hem eeuwig dankbaar. Dus mail me als je er wel wat voor voelt...

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 12:19
Op maandag 27 augustus 2001 14:45 schreef Skoezie het volgende:
Heb ook wel belang bij zo'n LCD, maar dan wil ik hem kant en klaar aangeleverd krijgen. Ben niet zo'n soldeerheld en heb ook werkelijk de ballen verstand van al die schema's en shit. Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn, om uiteraard tegen betaling, zo'n ding voor mij in elkaar te knutselen dan ben ik hem eeuwig dankbaar. Dus mail me als je er wel wat voor voelt...
Zijn die krengen niet gewoon kant en klaar te koop dan?
lijkt me ook wel puik, zo'n temp geval... :)
en past zoiets gewoon in zo'n slot?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• MindWarp
Als je alleen een temp geval wil, kun je beter een kant en klare sensor met display bij je electronicaboer halen. Maar er vanuit gaande dat je dat niet wilt: Er zijn kant en klare displays te koop die in 1 of 2 5,25 bays passen. Deze kun je ook direct serieel of parallel aansluiten. Of ze deze lcd's bij EIO hebben weet ik zo niet.

edit:
typo

Verwijderd

IK WIL ... IK WIL .... IK WIL !!!

doe mij er dan ook maar 1-tje:

Wel 4x40 als het kan, anders is het niet zo interessant !

Kom op jongens, doe even actief deelnemen, zodat we weer opnieuw wat leuks kunnen doen !

M.v.g.
F.S.

Verwijderd

wat is er nu leuk aan om zon ding kant en klaar te kopen!?

EEn echte tweaker maakt zoiets zelf :P

Verwijderd

hmmm lekker, ik heb ook wil zin in zo'n LCD-tje

• lvh
Veel intresse dus ik denk dat ik het wel ga doen (keep your eyes crossed everybody :P) Is idd veel werk, maar wel enkele puntjuhs: Je betaalt me op voorhand, ik ben een eerlijk mens, maar als je begint te zeiken en me uit te schelden is je LCD voor mij... >:) En je zou eens moeten weten wat ik in TO allemaal met gegijzelden doe >:)

Dus, veel geintreseerden? Verder ben ik van plan hetzelfde te verkopen als mijn voorgangers: 4x40 en 2x40. Oh ja, over de betaling: Stel dat de prijs van 1 LCD gelijk is aan A en de verzendprijs fabrikant -> mij (totaal) gelijk is aan B, en dan de verzendprijs mij -> jullie (mij naar 1 persoon) gelijk is aan C (Mensen dit wordt hier nog een heel vraagstuk :+) en dan het aantal mensen gelijk is aan D, betekent het dan dat jullie:
A (prijs LCD) + (B (Vervoersprijs) /D (aantal mensen)) + C betalen? Dan betaalt iedereen dus de prijs van zijn LCD, zijn deel van de verzendkosten om het naar hier te sturen, en dan de prijs om het van hier naar u te sturen...

Ooow wat ben ik toch zo zot :P

• lvh
Over de bovenstaande formule:

Dit lijkt me toch wel eerlijk. Iedereen betaalt zijn LCD,
Iedereen betaalt een deel om de LCD's naar hier te
transporteren, en iedereen betaalt de andere
vervoerskosten.

Sinds het zoveel moeite is vraag ik iets zeer kleins in return: (nee ik ga jullie allemaal mijn LCD niet laten betalen zo'n asshole ben ik nu ook weer niet) Ik betaal geen vervoerskosten Fabrikant => mij. Mijn deel wordt dus onder de anderen "verdeeld".

• BlackMage
Dus, veel geintreseerden? Verder ben ik van plan hetzelfde te verkopen als mijn voorgangers: 4x40 en 2x40. Oh ja, over de betaling: Stel dat de prijs van 1 LCD gelijk is aan A en de verzendprijs fabrikant -> mij (totaal) gelijk is aan B, en dan de verzendprijs mij -> jullie (mij naar 1 persoon) gelijk is aan C (Mensen dit wordt hier nog een heel vraagstuk :+) en dan het aantal mensen gelijk is aan D, betekent het dan dat jullie:
A (prijs LCD) + (B (Vervoersprijs) /D (aantal mensen)) + C betalen? Dan betaalt iedereen dus de prijs van zijn LCD, zijn deel van de verzendkosten om het naar hier te sturen, en dan de prijs om het van hier naar u te sturen...

Ooow wat ben ik toch zo zot :P
Ik moet eigenlijk een 4x20 hebben en die staat er niet tussen :(

Ik bedoel de Seiko L2014
Afbeeldingslocatie: http://www.eio.com/l2014.gif

• lvh
ok verandering 4x40 en 4x20
Op maandag 27 augustus 2001 16:29 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk een 4x20 hebben en die staat er niet tussen :(

Ik bedoel de Seiko L2014
[afbeelding]

• BlackMage
Mooi thnx !!!

• EsCo
Ik weet niet of het nog zo is maar de 4x40's zijn sold-out dacht ik...

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 22:56

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Op hoeveel moet ik zo'n ding schatte, heb er nog niet zoveel ervaring mee en zijn er pagina's op internet waarin staat uitgelegd hoe je deze dingen aansluit etc, tjah je moet eens beginnen :)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 16:18

Martijn02

/* No Comment */

Ik wil ook wel meedoen, ik denk aan een 4*20 als dat kan.

• BlackMage
als je wil mee doen moet je laurens.vanhoutven@easynet.be
mailen. posts op het forum tellen niet

• HermeS
O, heel mooi dat we al iemand hebben die het wilt regelen,

ik neem aan dat je wel enige verstand van administratie hebt?

Makkelijkste is het denk ik om het simpel in een excel sheetje bijthouden (erg overzichtelijk).

Ook moet er natuurlijk een overzichtje komen van welke produckten er bestelt kunnen worden voor welke prijs (trouwens dollar gaat bergafwaarts :) ), + eventuele benodigheden.

levertijd zal wel in de maanden lopen, maar je moet er toch wat voor over hebben :)

• lvh
Excel sheet ben ik al aan het doen... ik was je voor :)
Op maandag 27 augustus 2001 19:17 schreef HermeS het volgende:
O, heel mooi dat we al iemand hebben die het wilt regelen,

ik neem aan dat je wel enige verstand van administratie hebt?

Makkelijkste is het denk ik om het simpel in een excel sheetje bijthouden (erg overzichtelijk).

Ook moet er natuurlijk een overzichtje komen van welke produckten er bestelt kunnen worden voor welke prijs (trouwens dollar gaat bergafwaarts :) ), + eventuele benodigheden.

levertijd zal wel in de maanden lopen, maar je moet er toch wat voor over hebben :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
[topic=214413/1]
Daar verder graag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.