Bepalen wie van mijn vrienden mijn posts kan zien

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edbzulte
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21-08-2022
Mijn vraag komt misschien raar over, want je zou denken dat normaal gezien elke van mijn vrienden al mijn berichten mag zien, maar ik verduidelijk :

Als ik bvb. berichten post over, ik zeg maar iets, mijn moestuin, dan weet ik dat sommige van mijn vrienden daar helemaal niet in geïnteresseerd zijn. Daarom zou ik die dan er ook niet mee willen lastigvallen en bepalen dat die mijn post betreffende de moestuin niet kunnen zien.

Dus hoe kan ik bepalen wie van mijn vrienden WEL mijn post kan zien, en wie NIET. Kan dit überhaupt wel ??

Als het kan is het wellicht eenvoudig, maar voor een noob als ik, blijkbaar toch niet ;) .

Groetjes en dank voor een antwoordje terug.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Reinier

\o/

Wat voor soort berichten?

Ik bedoel: Whatsapp? Signal? Email? Facebook? Instashizzle etc.?

[ Voor 57% gewijzigd door Reinier op 17-08-2022 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarmee stuur je die berichten dan? Als je weet dat iemand ze niet boeit, waarom stuur je ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op meeste social platforms (facebook bv) kan je bepaalde mensen uitsluiten van het lezen van bepaalde berichten. (Neem aan dat het daarover gaat, anders moet je gewoon niks sturen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Gewoon of de mensen selecteren die het niet hoeven te zien.
Of de mensen die het wel mogen zien. Is gewoon een optie binnen fbook

Of je maakt een 2de account met alleen vrienden die van plantjes houden.

[ Voor 44% gewijzigd door jack zomer op 17-08-2022 16:39 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik geloof in deze tijd op social media dat je als gebruiker zeer weinig tot niets in te brengen hebt over wat je zelf denkt te posten; vergeet niet dat je in essentie "zoveel Euro" waard bent voor elke post, link, tijdslijn, view, sideline, whatever dat social mediaplatform allemaal heeft.

Het kan dus ook averechts werken (tot op zekere hoogte): hoe meer je post, hoe meer mensen het gaan zien, hoe meer mensen je of gaan unfollowen of juist extra followen. En uiteindelijk weet je precies wie je vrienden zijn want bij 90 followers heb je 90 vrienden, bij 90 miljoen followers, heb je waarschijnlijk nog steeds die 90 vrienden die je echt kent.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

die mensen hoeven je berichten niet te lezen als het ze niet interesseert... beetje omgekeerde wereld..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edbzulte
TERW_DAN schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:36:
Waarmee stuur je die berichten dan? Als je weet dat iemand ze niet boeit, waarom stuur je ze dan?
Omdat sommige van mijn vrienden WEL geïnteresseerd zijn misschien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edbzulte
Reinier schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:33:
Wat voor soort berichten?

Ik bedoel: Whatsapp? Signal? Email? Facebook? Instashizzle etc.?
Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edbzulte
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:36:
Op meeste social platforms (facebook bv) kan je bepaalde mensen uitsluiten van het lezen van bepaalde berichten. (Neem aan dat het daarover gaat, anders moet je gewoon niks sturen.)
Net dat bedoel ik, maan niet bepaalde mensen, maar bepaalde van mijn vrienden. Nu staan al mijn post alleen voor vrienden ingesteld, maar sommigen zijn helemaal niet geïnteresseerd in bepaalde onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edbzulte
jack zomer schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:37:
Gewoon of de mensen selecteren die het niet hoeven te zien.
Of de mensen die het wel mogen zien. Is gewoon een optie binnen fbook

Of je maakt een 2de account met alleen vrienden die van plantjes houden.
De optie waar je het over hebt binnen fbook ken ik niet, of ik kan ze althans niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Maak gewoon een aparte Facebook page voor je moestuin foto's. Dit staat los van je persoonlijke profiel, en iedereen die geïnteresseerd is kan het liken zodat ze het in hun nieuwsoverzicht zien. Ikzelf ben 5 jaar geleden ook gestart met een 'bucketlist-account' op Instagram, en inmiddels (hoewel het succes inmiddels gedaald is) trok het toch tientallen likes en een handvol volgers per dag. :)

Je kan vanuit je profiel je moestuin-liefhebbende vrienden verder gewoon uitnodigen voor je Moestuin-pagina.

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 17-08-2022 17:05 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
edbzulte schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:00:
[...]

De optie waar je het over hebt binnen fbook ken ik niet, of ik kan ze althans niet vinden.
[

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GcL2LAHFO81bQaY4Lw5akW5G5N4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RknXqpzlf0z3MqNgRkk5yZ6x.jpg?f=fotoalbum_large

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

edbzulte schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:58:
[...]

Omdat sommige van mijn vrienden WEL geïnteresseerd zijn misschien !
Misschien had je er even bij moeten zeggen dat het om facebook ging. Ik ging er vanuit dat je die zooi mailde of in een whatsappgroep stuurde.

Maar als jij iets post, dan kan de rest het toch lekker negeren? Of zet het op een apart account/groep. Maar imho ligt dit toch echt bij de ontvanger, en niet bij de zender.
Pagina: 1