GTX 1080 ti - game freezes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:54
Hi, ik heb net een GTX 1080 Ti geïnstalleerd en tot twee keer toe freezed mijn game (Skyrim in dit geval), het geluid ging wel door en de PC liep verder niet vast. Wat kan de oorzaak zijn?

Specs:
GTX 1080 Ti
Ryzen 5 3600
Asus PRIME B450M-A
16GB DDR4 3200 Mhz
Cooler Master MWE 650 White V2

Ik heb de PC laten bouwen, heb er zelf weinig verstand van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien oude drivers? Heb je de boel ververst?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik ben up to date tot Geforce Game Driver v 516.94. Ik wil die installeren maar die mislukte om de een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Wat zei de bouwer van je systeem?

En het klinkt alsof je alleen de videokaart in je huidige setup hebt veranderd.. geen nieuwe installatie Windows dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
De PC zelf is 2 jaar oud, ik vond het tijd voor een wat sterkere kaart. Ik heb verder nooit contact meer gehad, ook nooit problemen gehad met de build, prima pc!

Ik heb de kaart geïnstalleerd en ik zag dat bij MSI Afterburner hij de kaart al had gevonden, en het zelfde geldt met ASUS Gpu Tweaks II, daar staat nu 1080 ti. Ben ik iets vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Laatst online: 23:09
Wat was je vorige videokaart?

BIOS van het moederbord up to date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Kleine upgrade, had hiervoor het kleinere broertje, de 1080 GTX. Kon de Ti voor een leuke prijs kopen, en kan zo de 1080 nog kwijt voor een leuk bedrag.

Geen idee, ik zal is kijken waar ik dat kan vinden. edit: De laatste update van Nvidia is nu wel gelukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Westland1940 op 17-08-2022 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Net weer een test gedaan. Skyrim deed het prima zolang ik in interieur gedeeltes was. Toen ik de open wereld in ging het beeld weer op zwart na 1-2 minuten, geluid ging wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Iemand nog een idee / tips?

Dit is hoe de kaart erin ligt. Het enige verschil is dat deze 1080 ti twee kabels nodig heeft in plaats 1 vergeleken met de 1080. Zojuist weer Skyrim geprobeert, alles loopt soepel, 60fps, 1440p, en valt uit na 2-3min in de open wereld. In interiors gaat het prima volgens mij.

Die MSI foto is net na de freeze.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Njn-Wmj_MCwzo7SEtgAMBAExd0I=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PlTsoUphrxizUWI16Eyjwp9Y.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S60SD8bE_4YE_k4ZoemGhSlrvw4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e5WvypNuOmMzOLnIyMkIp6FH.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Westland1940 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:14:
Iemand nog een idee / tips?

Dit is hoe de kaart erin ligt. Het enige verschil is dat deze 1080 ti twee kabels nodig heeft in plaats 1 vergeleken met de 1080. Zojuist weer Skyrim geprobeert, alles loopt soepel, 60fps, 1440p, en valt uit na 2-3min in de open wereld. In interiors gaat het prima volgens mij.

Die MSI foto is net na de freeze.
[Afbeelding][Afbeelding]
Die twee kabels, dat is een doorlus-kabel. Kun je deze ook aansluiten met 2 kabels direct vanaf de PSU?
Zou het kunnen dat deze 1080ti nét dat beetje meer vraagt?

Hoe gaan andere games? Furmark? (icm MSI Afterburner monitoring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
The_BoKmeester schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:23:
[...]

Die twee kabels, dat is een doorlus-kabel. Kun je deze ook aansluiten met 2 kabels direct vanaf de PSU?
Zou het kunnen dat deze 1080ti nét dat beetje meer vraagt?

Hoe gaan andere games? Furmark? (icm MSI Afterburner monitoring)
Het zal toch niet... dat kabel verhaal.
Ik ben nu DDU aan het uitvoeren, advies van een ander forum. Daarna zal ik de rest is checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
Westland1940 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:57:
[...]

Het zal toch niet... dat kabel verhaal.
Ik ben nu DDU aan het uitvoeren, advies van een ander forum. Daarna zal ik de rest is checken.
Nouja, dat kabel-verhaal is een beetje een wilde gok van mij.

DDU, goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
The_BoKmeester schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:02:
[...]

Nouja, dat kabel-verhaal is een beetje een wilde gok van mij.

DDU, goeie tip!
DDU is klaar, volgens mij werd heel Windows opnieuw geinstalleerd.
Net Furmark uitgevoerd, zie het resultaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NjD5hxCzuUpLsmpBO2-LD95KEo4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8b70ETpmtAdKC7WNU1OQ3U0v.png?f=user_large

edit: Net 10 minuten door Novigrad gerend in The Witcher III, een van de zwaardere gebieden in het spel. High settings, 1440p. Geen crash, kaart leek zo'n 40-43 graden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGZmISLjBRPCjGpzaPg_Wqsvfzg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0A9J9mURaVpHjgqbXSrq9Szt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Westland1940 op 17-08-2022 22:42 ]

• The_BoKmeester
Westland1940 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:21:
[...]

DDU is klaar, volgens mij werd heel Windows opnieuw geinstalleerd.
Net Furmark uitgevoerd, zie het resultaat.
[Afbeelding]

edit: Net 10 minuten door Novigrad gerend in The Witcher III, een van de zwaardere gebieden in het spel. High settings, 1440p. Geen crash, kaart leek zo'n 40-43 graden.
[Afbeelding]
40-43 gr? Waarom zegt Furmark dan 60 gr? (is ook OK, deze temperaturen lijken me prima, 60gr onder full load is OK lijkt me.)

Dan rijst de vraag, gebeurt dit dus allleen in Skyrim? Of ook nog in andere spellen?

• Westland1940
The_BoKmeester schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:10:
[...]

40-43 gr? Waarom zegt Furmark dan 60 gr? (is ook OK, deze temperaturen lijken me prima, 60gr onder full load is OK lijkt me.)

Dan rijst de vraag, gebeurt dit dus allleen in Skyrim? Of ook nog in andere spellen?
Ik heb voor de rest niet echt games, speel voornamelijk die twee. Zojuist voor het eerst Skyrim gespeeld na die DDU... spel bleef weer hangen nadat ik in de open wereld kwam, goddammit :/

Ik gebruik mods, maar deze setup liep perfect hiervoor dus het ligt daar 99% niet aan. Ik zal het spel opnieuw installeren en is kijken zonder mods, eerst 1080p en daarna 1440p.

[ Voor 14% gewijzigd door Westland1940 op 18-08-2022 08:01 ]

• Uszka
Op welke BIOS versie draait het moederbord?

• Westland1940
Geen idee, waar en hoe kan ik dat checken? Ik kan helaas pas vanavond weer kijken ivm werk.

• Uszka
Met CPU-Z in de 'Mainboard' tab of in het BIOS zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door Uszka op 18-08-2022 09:51 ]

• verbanon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-08 07:09
Wat ik zou proberen:

1. Kijk eens in het windows logboek wat de crash veroorzaakt.
= Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer en dan Logboeken. Bij "aangepaste weergave" --> "beheergebeurtenissen" zal wel wat staan. Je kan dan zien of het een driver is of echt het spel zelf.

2. Ik zou ook altijd al je drivers updaten. Dus naar de website van de maker van je mobo gaan, deze selecteren en de drivers daar downloaden en installeren. Ook bios en chipset.

3. GPU driver opnieuw installeren en kiezen voor een clean install van de driver (zie je hier https://www.ubisoft.com/e...-nvidia-drivers/000063728)

Ik zou Skyrim niet opnieuw installeren, dat is echt een heel werk met mods erbij. Ik zou eerst alle andere opties proberen. Wel gek dat alleen Skyrim er last van heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door verbanon op 18-08-2022 10:18 ]

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 08:43
Welke geheugenkit heb je precies? In het geval van Corsair Vengeance ook graag het versienummer op de sticker.

• gilla013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-08 20:25
Wellicht een of meerdere defecte memory modules(vram) op de kaart zelf.
Dan heb je bij applicaties die minder vram aanspreken minder of minder snel issues.
Met OCCT kan je je vram volledig volgooien en testen op fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:00
Crashes met Skyrim zijn nou niet heel vreemd, zeker als je 600 mods hebt geïnstalleerd.

Doorlussen van een 1080ti lijkt me geen probleem, maar je kan het altijd proberen als je nog een PCIE kabel op je voeding overhebt. Kwaad kan het zeker niet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Westland1940
Top voor het meedenken / suggesties. Ik zal vanavond alles doorvoeren. Vreemd dat The Witcher III niet uit viel, en Skyrim wel. Ik weet bijna zeker dat het niet ligt aan de mods, deze modlist zorgde nooit voor crashes, en ik heb überhaupt nog nooit zo'n freeze gehad in Skyrim.

• Westland1940
Uszka schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:19:
Op welke BIOS versie draait het moederbord?
American Megatrends Inc. 2202, 14-7-2020.

Ik heb net gekeken naar die kabels, het uiteinde zit in een soort apart afgedekt stuk in de kast, deze kan ik niet 1 2 3 checken, moet ik waarschijnlijk met schroeven alles los draaien...

edit: BIOS zojuist geupdate.

edit: Net Skyrim opnieuw geinstalleerd, alle mods disabled, en net zo'n 15 minuten op Ultra settings 1440p gespeeld. Geen freeze of wat dan ook. Was het misschien toch een mod probleem? Ik kan wellicht 1 voor 1 de mods testen en kijken bij welke de boel vastloopt.

edit: Nadat ik een ENB (grafische mod) installeerde in Skyrim bleef het spel weer hangen na 2-3 minuten. :|

edit: Ik vond iemand met een soort gelijk probleem met RDRII, die heeft zijn kaart underclocked met -25. Moet ik dit invoeren bij Core of Memory clock? En wat houdt zo'n underclock precies in, dat je dus minder power (fps) krijgt?

[ Voor 45% gewijzigd door Westland1940 op 19-08-2022 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Net de kast opengemaakt. Helaas zit de voeding in een soort apart gedeelte die ik niet open krijgen, dus ik kan niet 2 losse kabels naar de GPU krijgen.

Iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
Wat ik zou proberen:

1. Kijk eens in het windows logboek wat de crash veroorzaakt.
= Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer en dan Logboeken. Bij "aangepaste weergave" --> "beheergebeurtenissen" zal wel wat staan. Je kan dan zien of het een driver is of echt het spel zelf.

2. Ik zou ook altijd al je drivers updaten. Dus naar de website van de maker van je mobo gaan, deze selecteren en de drivers daar downloaden en installeren. Ook bios en chipset.

3. GPU driver opnieuw installeren en kiezen voor een clean install van de driver (zie je hier https://www.ubisoft.com/e...-nvidia-drivers/000063728)

Ik zou Skyrim niet opnieuw installeren, dat is echt een heel werk met mods erbij. Ik zou eerst alle andere opties proberen. Wel gek dat alleen Skyrim er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@verbanon

1. Ik zal zo weer is Skyrim spelen en kijken wat er staat als ie weer vastloopt.
2. Gedaan.
3. Ook gedaan.

Skyrim had ik al opnieuw geinstalleerd en gespeeld zonder mods op 1440p. Dat ging goed! Zodra ik een ENB mod erover heen gooide viel hij uit na 2-3 minuten. Voorheen heeft een ENB nog nooit gezorgd voor een crash dus daar ligt het niet aan.

Dit stond er in het logboek:
"\Device\Video3
Error occurred on GPUID: 900

De berichtbron is aanwezig, maar het bericht is niet gevonden in de berichttabel"

[ Voor 18% gewijzigd door Westland1940 op 19-08-2022 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
ok dat is een goed begin: de error in het logboek brengt meer duidelijkheid.
Kan je het volgende proberen: instellingen--> systeem --> beeldscherm--> grafische instellingen --> hardware acceleratie --> uitschakelen

welke gpu heb je? Ik zag je spreken over onderclocken, kan zeker het probleem verhelpen. Had een kaart die OC was af fabriek en moest deze voor sommige spellen ook downclocken om niet te crashen.

Ik zou beginnen met -50 Mhz op de core clock en testen. Als het werkt kan je al het onderstaande achterwege laten.

Downclocken wilt zeggen dat de core clock , dus het aantal berekeningen per seconde door de gpu core, een super klein beetje wordt teruggeschroefd. Dit kleine beetje zal je niet merken qua fps.

[ Voor 57% gewijzigd door verbanon op 19-08-2022 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
ik zou ook is Whocrashed dl'en, dat kan de dumps analyseren en meer info geven. Ik denk dat het toch hangt rond de gpu/driver.

Ik zou de gpu ook is uit het mobo halen en er terug insteken (reseaten) en checken dat ie lekker knus erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
je load order is ok voor skyrim? Welke modloader gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
kan je ook is een screenshot posten van het logboek in onderstaand formaatAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9kJRBM9vnmrK-iQWS6vC2GcPr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bQyDh8JWnvTkHAMd15OYMYfn.png?f=fotoalbum_large?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@verbanon
"hardware acceleratie --> uitschakelen" Stond al op uitgeschakeld als het goed is.

Ik heb momenteel de Asus ROG STRIX GTX1080TI O11G GAMING.

"je load order is ok voor skyrim? Welke modloader gebruik je?"
Ik gebruik Vortex. Ik weet bijna 100% zeker dat deze crash niet komt door de mods. Ik mod al wat jaartjes en ik heb deze freeze nog nooit eerder gehad. Ik heb wel Skyrim opnieuw geinstalleerd en alleen wat essential mods geinstalleerd (bug fixing, patches etc). Skyrim loopt nu op 1440p 60fps ultra settings zonder problemen. De kaart blijft ook aardig koel en rustig.

Ik zal al je andere suggesties later proberen :) ik kom erop terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkWdEq9uiqG630e0VsQozVSBbh4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sKEDZ7eqMyBkPqzgOnt8azWB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
damn dat stond al uit? Running out of ideas here :p
Ja Vortex is super goed, gebruik die zelf ook voor Skyrim.

En je GPU is echt een goeie en niet overclocked af fabriek dus downnclocken zal niet veel effect hebben denk ik maar je kan het proberen.

btw als je is tijd hebt: post je modlist is O-) heb er zelf al 92 maar altijd ruimte voor meer :D

Oh en anders test ik die ENB mod die je gebruikt zelf is op mijn Skyrim. Heb ook een 1080Ti. We kunnen zien of het ook crashed bij mij.

[ Voor 32% gewijzigd door verbanon op 20-08-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
De ENB die ik gebruikte is https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/71957

Mijn modlist:

Wind Ruler Armor
Wet and Cold
Wearable Lanterns
Water for ENB
Warmonger Armory
Visible Favorited GEar
Violens A Killmove Mod
Vanilla Script
Unofficial Skyrim Patch
Unofficial Skyrim Modder Patch
True DIrectional Movement
Trade and Barter
Terrain Lod Redone
SSE Parallax Shader
SSE FPS Stabilizer
SSE Fixes
SSE Display Tweaks
Splashes of Storms
Sleek Wolf Armor
SkyUI
Skyrim Priority
Skyrim Flora Overhaul SFO No Grass
Skyrim better roads
Skyland AIO 1K
SkyHUD
Skeleton Texture
Sickening Skeevers
SHowRaceMenu
Scrambled Bugs
Savage Wolves
Savage Bear
RUSTIC WINDOWS
Relighting Skyrim
Rallys Shaggycows
Powerofthree Tweaks
Populated Solstheim
Populated Cities
Payloader
Particla Patch for ENB
PapyusUtil SE
Ordinator
Obsidian Mountain Fogs
Northern Marsh BRidges
Nordic UI
Nordic Faces
No Spnning
No NPC Greetings
NetScriptFrameWork
Nemesis
More INfo Console
Missives
Mighty Mammoths
MfgFix Se
MCM Helper
Lanterns of Skyrim
Landscapes Cathedral Concept
Landscape Fixes For Grass
JS Shrines 1k
JS Dragon Claws
JK Skyrim all in one
Jcontainers
Intersting NPCs
INferno
Immersive World Encounters
Immersive Smilodons
Immersive Patrols
Immersive Fort Dawnguard
Immserive Dragons
Immersive College of Winterhold
Immersive Citizens
Hulking Horkers
Honored Hounds
Headhunter
HD Reworked Horses
HD Lods TExtures
GRitty Goat
Footprints
Footprints ENB
Fast Travel SPeed
Exttended Encounters
Experience Se
Even Better QUest Objectives Se
Ethereal Clouds
EVLAS
ENB Light
ENB Helper
Dreaded Dawarven Spiders
DMT ARMONIZER
Cutting Room Floor
Cathedral 3D Pine Grass
CApital Windhelm Expansion
Bug Fixes SSE
Bright Waterfall Fix ENB
Breezehome
Blowing in the Wind
Blended Roads
Better Jumping
Dynamic Snow
Auto Unequip Shield to back
Armor Variants Expansion + patch
Animated Forge Water
Alternate Start Live
Alternate Conversation Tweaks
Alternate Converssation Camera Plus
AI Overhaul
Address Library
A Quality Map
1k Farmhouse Fences
aMidianBorn Book of Silicence
Part 1 SSE Engine FIxes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbanon
Paar mooie mods in de lijst die ik zeker ga toevoegen. Bij mij werkt de ENB, ik heb geen crashed ook niet na verschillende transitions in en exterior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 15:41
Westland1940 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:53:
@verbanon

1. Ik zal zo weer is Skyrim spelen en kijken wat er staat als ie weer vastloopt.
2. Gedaan.
3. Ook gedaan.

Skyrim had ik al opnieuw geinstalleerd en gespeeld zonder mods op 1440p. Dat ging goed! Zodra ik een ENB mod erover heen gooide viel hij uit na 2-3 minuten. Voorheen heeft een ENB nog nooit gezorgd voor een crash dus daar ligt het niet aan.

Dit stond er in het logboek:
"\Device\Video3
Error occurred on GPUID: 900

De berichtbron is aanwezig, maar het bericht is niet gevonden in de berichttabel"
Dat is wat voorbarig. Voorheen had je wellicht een andere Windows build en/of andere videokaart driver waarbij er wellicht géén conflict met deze software bestond.

Betreft je voeding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/5d0b479298383bb949220c2dd17bb29a7ca72dd2/?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fqfwh3kboeyl51.png

Zelf zou ik graag willen weten of het echt alleen skyrim is of dat je een hardware probleem hebt. Ik zou eens Wildlands (gratis in gamepass) of The Division 2 gaan spelen. Die crashen in mijn ervaring vrij snel bij problematische hardware.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
sdk1985 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:03:
[...]

Dat is wat voorbarig. Voorheen had je wellicht een andere Windows build en/of andere videokaart driver waarbij er wellicht géén conflict met deze software bestond.

Betreft je voeding:
[Afbeelding]

Zelf zou ik graag willen weten of het echt alleen skyrim is of dat je een hardware probleem hebt. Ik zou eens Wildlands (gratis in gamepass) of The Division 2 gaan spelen. Die crashen in mijn ervaring vrij snel bij problematische hardware.
Ik heb volgens mij de Phanteks Eclipse P400 kast. Gisteren had ik al geprobeerd om bij de voeding te komen maar ik heb even geen idee hoe, dus ik kan niet bij het uiteinde komen van de kabels. De rest is makkelijk bereikbaar zoals de GPU etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Westland1940 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:18:
[...]

Ik heb volgens mij de Phanteks Eclipse P400 kast. Gisteren had ik al geprobeerd om bij de voeding te komen maar ik heb even geen idee hoe, dus ik kan niet bij het uiteinde komen van de kabels.
Urm aan 2 kanten de zijkant eraf schroeven. Voorkant cover hoef je meestal niet weg te halen. Je gaat dan aan de voedingskant via de andere kant van de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@sdk1985 Voordat ik eraan begin wil ik zeker weten hoe ik daar kan komen. Je hebt meerdere soorten P400 kasten maar ze lijken veel op elkaar. Dat rood omcirkelde is dus waar de voeding zit, helemaal afgesloten. Ik kon echt niet uitvinden hoe ik daarbij kwam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnmUrqCXykmaMj94Brj7wegUpj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CuSwxtlExcwsn9rDSq9Nsm9C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Westland1940 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:45:
@sdk1985 Voordat ik eraan begin wil ik zeker weten hoe ik daar kan komen. Je hebt meerdere soorten P400 kasten maar ze lijken veel op elkaar. Dat rood omcirkelde is dus waar de voeding zit, helemaal afgesloten. Ik kon echt niet uitvinden hoe ik daarbij kwam.

[Afbeelding]
De andere kant van de kast, het andere side panel.... Daar is het open. Dan hoeft de zwarte kap er niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
sdk1985 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:50:
[...]

De andere kant van de kast, het andere side panel.... Daar is het open. Dan hoeft de zwarte kap er niet af.
Even op de mobiel...
Dit zie ik nu, ik kan er als nog niet bij. Geen idee wat ik hiermee kan doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-sxF2GQxOI4pzEbO9NSxHXOaXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWmHG6xsEJdI1HReFAMZI0el.jpg?f=fotoalbum_large

Alles weer terug gezet. ik heb momenteel toch geen kabels die lang genoeg zijn om die aan te sluiten. Die bij de kaart zitten zijn veel te kort.

[ Voor 9% gewijzigd door Westland1940 op 20-08-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik dacht het even gefixt te hebben met een wat light performance ENB https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/69595

Het leek even stabiel, makkelijk 60fps op high settings 1440p, en helaas viel die uiteindelijk weer vast. Apart want ik hoorde de kaart ook helemaal niet strijden / de fans op volle toeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWwQ_STOC2GMDTYgm-gQii1hPfY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eGN7hL0j67sWzpEean9ZpqPb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Oké, het spel bleef zelfs hangen na 1-2 minuten op 1080p met een bepaalde ENB, ongekend. Heeft iemand nog ideeën / suggesties? ;(
Pagina: 1