Apple gaat advertenties .... en dat is logisch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Beste redactie/@arnoudwokke ,

Op het nieuws item Apple gaat meer advertenties laten zien op iPhones en dat is logisch. Vraag ik me toch af wat "en dat is Logisch" er aan toevoegt aan het hele artikel.

Als we juist naar het "ecosysteem" van apple kijken zou het juist onlogisch zijn. Plus dat er helemaal niks in het artikel over de laatste worden terug te vinden zijn.

Daarom wil ik vragen of de titel veranderd kan worden in

Apple gaat meer advertenties laten zien op iPhones.

Just my 2 cents ;)

Het grote adblocking topic

Alle reacties

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Clickbait om het premium artikel te promoten. De titel zou ook kunnen zijn "Apple gaat meer advertenties laten zien op iPhones wegens teruglopende inkomsten" maar dat nodigt toch minder uit tot klikken.

Erg jammer, het valt me vaker op bij "premium" artikels dat de titel de inhoud niet dekt, (nog daargelaten dat de inhoud vaak veel geblaat en weinig wol is)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:50
Daarom open ik die premium artikelen ook nooit. Gebruik de gratis 3 artikelen per maand ook niet. Geen apple fanboy hier hoor, gewoon geen fanboy van de premium artikelen.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 11:09

arnoudwokke

Redacteur
@SRich in het artikel staat prima de redenen waarom Apple dit zou gaan doen, dus ik zie in die zin de titel als goed uitgelegd :)

Wat jij voorstelt is een nieuwskop, zoals dat boven een nieuwsbericht zou staan. Dat nieuwsbericht hadden we al en dat zie je hier nieuws: Gerucht: Apple wil meer advertenties gaan tonen in eigen apps

Om direct duidelijk te maken dat het Plus is, geef ik Plus-artikelen koppen in een andere stijl, bijvoorbeeld door gebruik van een bijzin :)

• JerCls
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-10 21:50
arnoudwokke schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:57:
@SRichOm direct duidelijk te maken dat het Plus is, geef ik Plus-artikelen koppen in een andere stijl, bijvoorbeeld door gebruik van een bijzin :)
Nitpick, maar "(en) dat is logisch." is geen bijzin. :P