Ik heb gister een nieuwe smartwatch ontvangen (Galaxy watch 5 pro LTE) en wil hier graag, net als op mijn telefoon, mijn rabobank pas toe voegen.
Ik volg de procedure on het pas nummer toe te voegen, maar zodra ik op opslaan druk, geeft hij een foutmelding:
Galaxy Watch 5 Pro LTE
...
Ik heb van alles geprobeerd, stap voor stap de instructie gevolgd op de rabo website, er is niet echt iets wat fout ingevuld kan worden als je letterlijk wat op de pas staat overneemt.
Ik heb contact gehad met de helpdesk van de rabobank, maar deze wist geen oplossing te vinden, en kon ook niet intern navragen of dit een actueel probleem is of dat het bekend is.
...
Heeft iemand een soortgelijke smartwatch en misschien een oplossing?
Vriendelijke groet,
Dirk
Ik volg de procedure on het pas nummer toe te voegen, maar zodra ik op opslaan druk, geeft hij een foutmelding:
...Kaartgegevens controleren
Er klop iets niet. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw,
Galaxy Watch 5 Pro LTE
...
Ik heb van alles geprobeerd, stap voor stap de instructie gevolgd op de rabo website, er is niet echt iets wat fout ingevuld kan worden als je letterlijk wat op de pas staat overneemt.
Ik heb contact gehad met de helpdesk van de rabobank, maar deze wist geen oplossing te vinden, en kon ook niet intern navragen of dit een actueel probleem is of dat het bekend is.
...
Heeft iemand een soortgelijke smartwatch en misschien een oplossing?
Vriendelijke groet,
Dirk