Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majuma1944
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-08-2022
Hallo,
Ik ga beginnen met Android auto.
Als ik nu een route op mijn scherm heb en die volg, kan ik dan ook mijn muziek, die op een USB stick staat ook aansluiten en horen?
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VodaNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:19
Dat lijkt mij wel, als jij de USB als media afspeelt in de auto.
Het is namelijk ook gewoon mogelijk om de radio te beluisteren terwijl je Google Maps open hebt op Android auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjokoboj
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-01 10:43
Ik ben net terug van vakantie en in mijn wagen (Seat) heb ik de hele rit Android Auto met Waze gelijktijdig gebruikt met de ingebouwde (in het multimediasysteem) media speler. Ik speelde muziek via een SD-kaartje, de muziek stopt met elke aankondiging van Waze en elk gesproken verkeersbericht, en ging gewoon daarna verder waar de muziek gestopt was.
De radio gaat gewoon wat stiller.

Het kan uiteraard wel zijn dat jouw combinatie van smartphone-multimedia iets anders werkt dan bij mij

[ Voor 12% gewijzigd door sjokoboj op 17-08-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:01

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dat is afhankelijk van je audio systeem in de auto. Ik heb bijvoorbeeld een Pioneer avh-7100dab, deze kan maar 1 USB source aan: mijn Android toestel of een USB stick, maar die twee niet tegelijkertijd. Ik kan overigens wel gewoon Spotify afspelen of waarschijnlijk ook andere audio vanaf mijn telefoon (nooit geprobeerd), of andere bronnen van de radio combineren met Android Auto (DAB, CD of DVD met mp3's, etc.).

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-05 22:29
Wat voor merk/model telefoon heb je, en is het Android Auto via kabel of wireless in jou auto?

Wat voor merk/model autoradio koppel je mee?

Op vakantie in huurauto's heb ik alles meegemaakt in de koppelingen, en daarbij werkte het de ene combinatie wel, en de andere niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mage
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 24-07-2024
Heb ook een vraag krijg het geluid van de navigatie niet goed via Google maps op andriod auto is heel zacht hoe krijg ik dat op hoger niveau zonder dat de radio luider gaat.
Pagina: 1