Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulalala
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-06-2023
Hoi,

Ik werk bij een bibliotheek organisatie, waar meerdere bibliotheken onder vallen. We kwamen er vandaag achter dat er van één van onze bibliotheken een onofficiële Facebook pagina is. Deze willen we natuurlijk graag zelf in beheer of combineren met onze pagina die al bestaat. Ik krijg het echter niet voor elkaar, maar wellicht dat hier iemand weet hoe het te doen is.

Ik heb het al geprobeerd met extenties die je VPN naar Amerika moeten zetten. Er hoort dan een optie te komen met ''Is dit jouw bedrijf?''. Echter komt die knop niet te voorschijn en aangezien dit ook oude artikelen waren, vrees ik dat het met de nieuwe versie van Facebook niet meer mogelijk is. Ook heb ik het Facebook helpcentrum al doorgespit, maar ook hier kan ik geen antwoord vinden.

Wie oh wie kan mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je niet de eigenaar van die pagina benaderen? Dat lijkt mij de eerste juiste weg.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulalala
Er staat geen eigenaar o.i.d. bij. Qua contact gegevens zijn het gewoon onze gegevens die erbij staan. Hoe ver ik heb kunnen vinden is de pagina waarschijnlijk automatisch aangemaakt nadat mensen de specifieke bibliotheek als locatie hebben aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
Het klinkt meer dat iemand de betreffende pagina al eens aangemaakt heeft en zo als officiele pagina al bij iemand in beheer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Stuur die pagina een prive-bericht of ze een keer willen bellen met je?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulalala
Het is helaas niet mogelijk om een bericht te sturen. Qua contact gegevens staan verder onze gegevens erbij, dus dat heeft ook geen zin.

Hoe ver ik heb kunnen vinden is de pagina niet echt in beheer bij iemand, maar hij is automatisch gegenereerd nadat mensen de locatie hebben toegevoegd aan hun berichten. Echter hebben we als organisatie natuurlijk liever dat we er zelf iets mee kunnen, dan dat er een pagina bestaat die een eigen leven leidt. Alleen het claimen van zo'n pagina kan dus niet zomaar en ik kom er zelf niet uit.
Pagina: 1