Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt gebruikt voor werk, gamen en videobewerking. Games; PUBG, Warzone en CS:GO. Videobewerking met Magix Video Deluxe. De PC wil ik ook voor werk gebruiken, ik gebruik een USB stick met daarop een OS waarna ik de OS vanaf de USB draai en dus toegang krijg tot het bedrijfsnetwerk (over een VM).
Tot slot moet dit alles gebeuren met een nieuw aan te schaffen UWQHD monitor;
https://tweakers.net/pric...g-38wn95c-wit-zilver.html
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC mag 1800 euro kosten in losse onderdelen. Mijn broertje (ICT'er die zijn eigen Pc's bouwt) is bereid te assembleren.
Overige zaken zoals een beeldscherm, toetsenbord, muis en en standaard hebben een eigen budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de USB stick van mijn werk en een paslezer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Doordat ik een hoogresolutie/breedbeeld monitor wil verwacht ik een flinke videokaart nodig te hebben. De videobewerking kan eventueel ook de keuze voor de RAM beïnvloeden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat de PC op mijn thuiswerkplek komt te staan heb ik wat eisen aan het plaatsen van de PC. Ik wil de PC liever niet op het bureau hebben staan omwille van de ruimte en ordelijkheid. Zelf denk ik aan het hangen van een tray onder mijn bureau waarin de PC kan staan.
Ik vindt het ook belangrijk dat de PC stil is en ingetogen is qua uiterlijk.
Tot slot wil ik, voor de ordentelijkheid op mijn bureau, een draadloos toetsenbord met muis aansluiten.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo veel mogelijk bang for buck krijgen. Zie je onderdelen die binnen het budget verbeterd kunnen worden hoor ik het graag. Ik kijk ook naar het vraag en aanbod topic voor onderdelen maar ik hoor graag van jullie waar ik op moet letten als ik dat doe.
Wat ik ook graag zou willen weten is of deze samenstelling geschikt is voor hetgeen ik er mee wil doen.
Tot slot spookt het door mijn hoofd dat ik een fantastisch scherm op het oog heb maar een os wil draaien vanaf een USB in verband met werk. Gaat dat elkaar beïnvloeden? Zo ja, hoe dan en kan ik daar wat mee doen?
Uiteraard heb ik een samenstelling gemaakt;
De PC wordt gebruikt voor werk, gamen en videobewerking. Games; PUBG, Warzone en CS:GO. Videobewerking met Magix Video Deluxe. De PC wil ik ook voor werk gebruiken, ik gebruik een USB stick met daarop een OS waarna ik de OS vanaf de USB draai en dus toegang krijg tot het bedrijfsnetwerk (over een VM).
Tot slot moet dit alles gebeuren met een nieuw aan te schaffen UWQHD monitor;
https://tweakers.net/pric...g-38wn95c-wit-zilver.html
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC mag 1800 euro kosten in losse onderdelen. Mijn broertje (ICT'er die zijn eigen Pc's bouwt) is bereid te assembleren.
Overige zaken zoals een beeldscherm, toetsenbord, muis en en standaard hebben een eigen budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de USB stick van mijn werk en een paslezer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Doordat ik een hoogresolutie/breedbeeld monitor wil verwacht ik een flinke videokaart nodig te hebben. De videobewerking kan eventueel ook de keuze voor de RAM beïnvloeden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat de PC op mijn thuiswerkplek komt te staan heb ik wat eisen aan het plaatsen van de PC. Ik wil de PC liever niet op het bureau hebben staan omwille van de ruimte en ordelijkheid. Zelf denk ik aan het hangen van een tray onder mijn bureau waarin de PC kan staan.
Ik vindt het ook belangrijk dat de PC stil is en ingetogen is qua uiterlijk.
Tot slot wil ik, voor de ordentelijkheid op mijn bureau, een draadloos toetsenbord met muis aansluiten.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo veel mogelijk bang for buck krijgen. Zie je onderdelen die binnen het budget verbeterd kunnen worden hoor ik het graag. Ik kijk ook naar het vraag en aanbod topic voor onderdelen maar ik hoor graag van jullie waar ik op moet letten als ik dat doe.
Wat ik ook graag zou willen weten is of deze samenstelling geschikt is voor hetgeen ik er mee wil doen.
Tot slot spookt het door mijn hoofd dat ik een fantastisch scherm op het oog heb maar een os wil draaien vanaf een USB in verband met werk. Gaat dat elkaar beïnvloeden? Zo ja, hoe dan en kan ik daar wat mee doen?
Uiteraard heb ik een samenstelling gemaakt;
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 418,99 | € 418,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 124,- | € 124,- |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 3070 Ti XC3 Ultra | € 779,- | € 779,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 Tempered glass | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 120mm | € 79,82 | € 79,82 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2Z3600C18 | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Voedingen | Seasonic B12 BC-750 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Solid state drives | Kingston NV1 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.750,41 |