Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem voor thuisgebruik en zakelijk gebruik.
Ms-office gaat veel gebruikt worden en ook photoshop wil ik er op gebruiken. Gamen doe ik er niet op.
Ik wil wel wat uitbreidingsmogelijkheid hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag wat ik er voor wil uitgeven is €900.00, inclusief assemblage. Een lager bedrag mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3 schermen van 24", muis en toetsenbord heb ik allemaal. Het betreft dus alleen de desktop zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een systeem wat vrij snel werkt. Ik vind een (midi) towermodel prettig, zodat er later nog componenten bij kunnen als dat nodig zou zijn. De maximale hoogte van de kast mag 470mm zijn. Een kast die wat geluiddempend is heeft de voorkeur. De MSI GUNGNIR behuizijng uit mijn lijstje mag dus een goedkopere zijn met een dichte zijplaat en zonder verlichting.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Ik wil 3 stuks 24" schermen er op aan kunnen sluiten, met het bureaublad uitgebreid over alle 3 de schermen... Is dit mogelijk op dit moederbord zonder een losse videokaart?
Ik denk wel dat ik alle componenten bij één leverancier bestel, omdat ik het veiliger vind om assembleren te laten doen bij de leverancier.
Een simpele DVD-brander wil ik er nog wel aan het lijstje toevoegen.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Alvast bedankt!
Dit lijstje had ik bij elkaar gezocht:
Ik wil een systeem voor thuisgebruik en zakelijk gebruik.
Ms-office gaat veel gebruikt worden en ook photoshop wil ik er op gebruiken. Gamen doe ik er niet op.
Ik wil wel wat uitbreidingsmogelijkheid hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag wat ik er voor wil uitgeven is €900.00, inclusief assemblage. Een lager bedrag mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3 schermen van 24", muis en toetsenbord heb ik allemaal. Het betreft dus alleen de desktop zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een systeem wat vrij snel werkt. Ik vind een (midi) towermodel prettig, zodat er later nog componenten bij kunnen als dat nodig zou zijn. De maximale hoogte van de kast mag 470mm zijn. Een kast die wat geluiddempend is heeft de voorkeur. De MSI GUNGNIR behuizijng uit mijn lijstje mag dus een goedkopere zijn met een dichte zijplaat en zonder verlichting.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Ik wil 3 stuks 24" schermen er op aan kunnen sluiten, met het bureaublad uitgebreid over alle 3 de schermen... Is dit mogelijk op dit moederbord zonder een losse videokaart?
Ik denk wel dat ik alle componenten bij één leverancier bestel, omdat ik het veiliger vind om assembleren te laten doen bij de leverancier.
Een simpele DVD-brander wil ik er nog wel aan het lijstje toevoegen.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Alvast bedankt!
Dit lijstje had ik bij elkaar gezocht:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12500 Boxed | € 239,- | € 239,- |
1 | Moederborden | MSI Pro B660M-A WiFi DDR4 | € 156,- | € 156,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 | € 36,91 | € 36,91 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 93,17 | € 93,17 |
Totaal | € 762,78 |
[ Voor 6% gewijzigd door jacodoor op 18-08-2022 10:45 . Reden: wenslijst aangepast ]