Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela51
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-08-2022
Ik heb een pixel 6 pro waar ik heel blij werd van de foto's. Merkte dat het toestel warm/heet werd tijdens laden en ook bij wat langere tijd spelletjes doen.ik heb het tst teruggebracht en omgeruild voor een andere. Ook hier hetzelfde. Ook weer teruggebracht en nu omgeruild voor n s21 ultra.
Mijn vragen aan jullie zijn:
- Ben ik te bang dat er iets mis is, hebben alle tst dit? Of heb ik alleen pech?
- de s21ultra wordt nl ook wel eens warm en ik vind het veel geld
- alternatief zou zijn de s21fe. Ligt beter in de prijs., maar hoe is de camera ivt de pixel.
Kortom, wat is wijsheid??
Graag jullie reactie hierop.
Hiervoor heb ik een s9+ gehad en nooit last van warm worden gehad. Heel blij met dat tot maar geen beveiligingsupdates meer....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Je kunt Gcam sideloaden op een andere telefoon en soortgelijke resultaten halen als op de Pixel telefoon, want de goede foto resultaten op de Pixel zijn voornamelijk software gebaseerd. Dit zou ook op de S21 FE prima moeten kunnen.

Voor S21 Ultra is er ook nog de Expert RAW app in de Samsung Galaxy Store te downloaden waar je veel met de foto's kunt doen.
Mijn S21 Ultra wordt alleen warm bij snelladen, en heet in de zon, maar buiten solitaire speel ik er geen spelletjes op.
Grootste voordeel van de Ultra boven de FE is de 10 keer optische zoom. Hier een voorbeeld van mijn vakantie met en zonder zoom: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4q8pIixal4Zr4psM2vO2gAqjBA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hs08UTm4SmZSySN4zG4DXyfQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JaDMisZi7oa9qGfYMwLgm7KPI3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v2J7xiAy2IEmHJIcswmnNHeH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela51
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-08-2022
Dankjewel swhndl voor je reactie. De tip voor Gcam ga ik proberen op mn s9+.
Idd een heel groot verschil tussen de beide foto's. S21 ultra doet t erg goed!