Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix.hoh
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-08-2022
Hi!

Ik heb alles al geprobeerd: vacatures op LinkedIn, Indeed en Jobbird... Maar goeie sollicitanten heb ik nog niet gevonden.

Mijn startup spam is aan het groeien en we zijn dringend opzoek naar web ontwikkelaars met de volgende skills:
  • Node.js
  • React.js
  • MySQL.js
Heeft iemand toevallig nog suggesties of andere kanalen die we zouden kunnen proberen aan te boren?

Alle hulp is van harte welkom!!

Thanks! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ardana op 16-08-2022 20:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 16:28
Wat heb je als startup te bieden? Er is momenteel heel veel vraag in de markt, en niet superveel aanbod. Dat maakt het niet onmogelijk om iemand te vinden, maar dan is het wel belangrijk dat je een mooi aanbod hebt.

Verder heb ik geen idee wat je budgetten zijn, maar wellicht kan je ook proberen het werk als geheel uit te besteden aan een webdevelopmentbureau?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mogelijk dat je in https://tweakers.net/webdevelopment/aanbod/ iets kan posten?

Tegelijkertijd, observatie, wat is "goeie" en over hoeveel uur & geld gaat het? Logische vragen die je ook als aanbieder van een vacature wel ietsjes beter mag specificeren?

Andere vraag: je gebruikt al meerdere grote sites. Hoe/wat is de feedback dan op jouw vacature?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Er zijn hier op Tweakers diverse topics over waar sollicitanten en banen te vinden. Zomaar een topic daarvoor openen is níet de bedoeling.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.