Software voor apple pencil

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnow448
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-09-2022
Hallo allemaal,
Ik vraag mij af of iemand een soort van software of dergelijke heeft voor de apple pencil…
Ik ben namelijk opzoek naar iets waar ik zelf een soort van “stempel” kan creëren voor de apple pencil. Die ik later dan gewoon bij b.v. Een pdf kan gebruiken.

Als ik de pdf open zou ik graag met de pencil simpelweg ergens willen tikken en dat daar dan de aangemaakte “stempel” komt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is 😅

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op zich is het wel duidelijk wat je wilt, alleen bestaat dat denk ik niet. Wat je wilt is namelijk iets wat jij zou willen dat in verschillende apps werkt, en gebonden zit aan je pencil, maar dat is niet zo simpel als het klinkt, als het überhaupt al mogelijk is binnen iOS / iPadOS.

Als je een specifieke wens hebt, bijvoorbeeld een stempel in Word of PDF krijgen (wat dan niet aan je Apple Pencil gelinkt zal zitten), dan kan je daar beter naar op zoek gaan/om vragen, want ik denk niet dat je iets gaat vinden met de richting waar je nu op zoekt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 08:38
Volgens mij kan zoiets wel met procreate.

“Stempels” of “brushes” kun je creëren in procreate. Importeer de pdf, bewerk met je stempels en exporteer weer als pdf.

[ Voor 61% gewijzigd door Bulligan op 16-08-2022 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnow448
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-09-2022
Bulligan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:37:
Volgens mij kan zoiets wel met procreate.

“Stempels” of “brushes” kun je creëren in procreate. Importeer de pdf, bewerk met je stempels en exporteer weer als pdf.
Oke alvast bedankt ik ga het probere