Beste Tweakers,
Ik wil even mij ervaring van afgelopen vrijdagmiddag (12-08-2022) met jullie delen:
Na een harde klap van de airconditioner, viel gelijk alle stroom uit en kwamen er vlammen van 1 tot 2 meter uit de machine. Hierdoor is mijn woning volledig uitgebrand en onbewoonbaar geworden. Dit ondanks ikzelf in de woning was op 1 meter bij deze airoc vandaan.
Het was best een dure airco en ongeveer 20x gebruikt in de afgelopen 3 jaar.
Hierbij aanvulde informatie, betrof een: BLAUPUNKT Moby Blue 1012WT WiFi -airco:
- Model: BAC-PO-1012-C06W
- EAN: 5902596575540
- Typenummer: 814026
Gekocht bij AirSain.
Zowel AirSain als Blaupunkt hebben (nog) niet gereageerd op mijn mails.
Dus let gewoon op als je dit merk/model hebt !
Wil bij deze toch iedereen waarschuwen, zeker met dit warme weer, houd zicht op de mobiele airco's en laat deze zeker niet aanstaan indien je niet thuis bent.
Ik wil even mij ervaring van afgelopen vrijdagmiddag (12-08-2022) met jullie delen:
Na een harde klap van de airconditioner, viel gelijk alle stroom uit en kwamen er vlammen van 1 tot 2 meter uit de machine. Hierdoor is mijn woning volledig uitgebrand en onbewoonbaar geworden. Dit ondanks ikzelf in de woning was op 1 meter bij deze airoc vandaan.
Het was best een dure airco en ongeveer 20x gebruikt in de afgelopen 3 jaar.
Hierbij aanvulde informatie, betrof een: BLAUPUNKT Moby Blue 1012WT WiFi -airco:
- Model: BAC-PO-1012-C06W
- EAN: 5902596575540
- Typenummer: 814026
Gekocht bij AirSain.
Zowel AirSain als Blaupunkt hebben (nog) niet gereageerd op mijn mails.
Dus let gewoon op als je dit merk/model hebt !
Wil bij deze toch iedereen waarschuwen, zeker met dit warme weer, houd zicht op de mobiele airco's en laat deze zeker niet aanstaan indien je niet thuis bent.