Ik ben bezig met het realiseren van een opbouw op mijn huis, en ik wil daar een droogbouw vloerverwarming toepassen, door mijzelf aan te leggen.
Vloerverwarming vanwege:
De aangeboden systemen verschillen onderling behoorlijk van opzet en materialen, zoals:
Op dit moment verwarm in mijn huis nog met een gasgestookte hr ketel, in de toekomst zal dit wel een warmtepomp moeten worden. De cv hing/hangt al op de nieuwe zolder in een technische ruimte, dus de verdeler kan daar een mooi plekje in een verdomhoekje krijgen.
Ik ben van plan op de hele verdieping te voorzien van een laminaatvloer.
Op basis van mijn zoektocht ben ik op dit systeem uitgekomen, maar ik heb nog niets besteld dus dat kan nog wijzigen.
Vloerverwarming vanwege:
- geen ruimte voor radiatoren nodig
- voorbereid op lage temperatuurverwarming
- gewicht
- toepasbaarheid op houten vloer
De aangeboden systemen verschillen onderling behoorlijk van opzet en materialen, zoals:
- veel of weinig opbouwhoogte
- met of zonder lastverdeellaag
- losse of geïntegreerde warmtespreiders
- wel of geen vulmassa
- 10mm of 14mm buis
Op dit moment verwarm in mijn huis nog met een gasgestookte hr ketel, in de toekomst zal dit wel een warmtepomp moeten worden. De cv hing/hangt al op de nieuwe zolder in een technische ruimte, dus de verdeler kan daar een mooi plekje in een verdomhoekje krijgen.
Ik ben van plan op de hele verdieping te voorzien van een laminaatvloer.
Op basis van mijn zoektocht ben ik op dit systeem uitgekomen, maar ik heb nog niets besteld dus dat kan nog wijzigen.
elleP