Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TienLovesPink
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-08-2022
Ik gebruik WD MY Cloud Mirror; via mijn telefoon laat ik mijn foto's automatisch uploaden naar de NAS WD MY Cloud Mirror. Dit werkte altijd goed, tot er een update kwam. Nu plaatst hij alle foto's op dezelfde datum als upgeload (en het uploaden doet hij maar eens in de zoveel tijd). Gevolg: heel veel foto's op dezelfde datum in een map, alle activiteiten en dingen staan dus door elkaar en uitzoeken is niet te doen.
Wie weet hoe hij ook de datum van de foto's kan overnemen bij het maken van een back up vanaf je telefoon?

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Waarmee bekijk je de foto’s? Want dit ligt denk ik meer aan de software die je daarvoor gebruikt dan aan de NAS zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TienLovesPink
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-08-2022
Via de verkenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:24

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is geen hardware probleem. Schopje naar CSA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:48

MsG

Forumzwerver

In de verkenner kan je toch gewoon sorteren op "foto genomen op" als property? Bijna alle software heeft als bestandsdatum gewoon de aanmaakdatum van het bestand, en gebruikt andere exif properties voor het weergeven.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt inderdaad de datum in de exif informatie gebruiken, dat is een ander veld dan de bestandsdatum.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loulou
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-12-2022
@TienLovesPink is het jouw gelukt? Ik loop tegen hetzelfde aan; aanmaakdatum staat is niet bekend alleen bewerkingsdatum, wat de dag is dat je alle foto's download. Zo wordt het lastig sorteren op datum...
Pagina: 1