Ik zag nieuwere 5g mifi routers die nu er toe over gaan om e-sim te kunnen gebruiken via de web interface of de grote kleuren displays die deze nu nog flink dure modellen hebben. Helaas kan ik hem niet meer vinden zo snel. Het was geen Netgerar. Bij Netgear zag ik het niet in de specs en het is de vraag of je wel tussen de 299,- en 899,- wilt uitgeven voor een 5g Mifi als je ook gewoon een oude esim compatible smartphone kan gebruiken.
Wat ik wel zag is een Acer model die V-sim gebruikt waardoor geen simkaart meer nodig is volgens hun info pagina's. Maar wat V-sim is is iets om uit te zoeken (virtuele sim, van je fysieke sim?)
edit: Opgelost....V-sim blijkt na een snelle google inderdaad te staan voor "virtuele sim" wat een synoniem blijkt te zijn voor een e-sim.
Link: Acer Connect ENDURO M3 5G mobiele WiFi en ook nog wel 299,- of meer.
https://www.mediamarkt.nl...m3-5g-router-1809531.html
Tegenwoordig zou ik dan eerder een oude compatible Iphone of een refurb kopen of bijvoorbeeld een Google Pixel 7a of een van de nieuwere duurdere Samsung Aseries. De A55 heeft bijvoorbeeld ook e-sim.
Tenslotte: @
Strontvlieg : je kan doorgaans e-sim profielen vullen naast fysieke simkaarten. Vervolgens kan je met de aan uit toggle maximaal 2 simkaarten of simprofielen gelijktijdig op het netwerk hebben hangen. Is het een optie dat je de fysieke sim van werk of privé uit zet terwijl je aan internet hangt? Of wil je die sims per se 24 uur per dag online hebben?
Je kan het ook altijd even testen door een Vodafone prepaid e-sim aan te schaffen op hun website.Dan krijg je een simpakketje met installatie QR thuisgestuurd. Kan je 1 dag unlimited activeren bijvoorbeeld.
[
Voor 26% gewijzigd door
ucsdcom op 02-10-2024 11:24
]