ultieme monitor: Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47
Deze OLED-monitor ziet er veelbelovend uit, antiglare en een heatsink tegen inbranden (verminderde kans).

https://tftcentral.co.uk/...ands-on-first-impressions

YouTube: A REAL 42” OLED monitor? Hands on first impressions and info for the...

Ik ben een kritische grafische prosumer met 2 fullframe-camera’s.
Ik gebruik al sinds 2015 een LG 31MU97 4K-monitor wat helaas LED-IPS is met behoorlijk wat backlight-bleeding.
En af en toe speel ik nog een spelletje op mijn RTX3090, en heb de pc al eens op mijn LG OLED55C8 aangesloten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja dus? En? Wil je iets weten, of kwam je dit gewoon melden?

Als je iets wilt weten ben je denk ik de template vergeten in te vullen, en als het om discussie is ben ik bang dat er weinig mensen met echte ervaring zijn - het ding is nogal groot :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47
Ik hoop uiteraard dat hier een discussie met later gebruikerservaringen op gang komt.
En kwa grootte valt het wel mee, ik had al eerder de 48” inch overwogen. Die is te groot.
En natuurlijk hoop ik dat Tweakers dit op pakt. Kan ook bijna niet anders.
Hoop dat ze veel geproduceerd en verkocht gaan worden (drukt de prijs), en dat er geen rare issues mee zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door MadButcher op 16-08-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Een apart topic voor een enkel model is in dit stadium overbodig. Kom maar terug als je hem in huis hebt met een review en als het nodig is een discussietopic.

Overigens heeft Tweakers dit al "opgepakt" in januari, nieuws: ASUS kondigt oledmonitoren van 42" en 48" aan, Acer komt met 48"-model :).

Dit topic is gesloten.