Speaker met muziek van sd kaart of usb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-04 16:08
Ik zoek een simpele muziekopleiding voor in de slaapkamer. Geen streaming of internet, daar heb ik mijn lesje al mee geleerd (zie hieronder). Als het even kan gewoon sd kaart erin en klaar.

Heb het volgende gehad:
- Sonos 1 2x
- Kef Muo
- Nest Audio 2x

Elke keer was het wel weer wat anders. Dan playlist weg. Dan niet stereo. Dan niet gevonden via phone, dan vanwege slecht internet geen connectie, dan minder geluid (Kef, want enkel boxje), dan telefoon leeg en het gaat maar door.

In de slaapkamer geen slimme rommel meer voor mij. Druk ik een knopje in begint de Assistent tegen mij te praten. Daar geen zin in, rest vh huis werkt Sonos prima, maar in de slaapkamer moet het gewoon 'aan' en 'start muziek' zijn. Geen Spotify, geen internetradio etc. Gewoon sd kaart het eigen muziek voor het slapen.

Niks te vinden van enige kwaliteit met sd of micro SD kaart.....ik twijfel bij de AliExpress producten aan de geluidskwaliteit.

Ik twijfel inmiddels ook aan een hifi setje, maar wil het geheel het liefst op de vensterbank kwijt.....

Heeft iemand tips waar te zoeken?

[ Voor 5% gewijzigd door GustavSan op 15-08-2022 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
goedkope speaker van de action doet wel wat je wilt....

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:36
Voila..

https://tweakers.net/inte...UWTR2wrr-du0xJW3DDQPG1tof

Hele lijst met tafelmodel radios met USB aansluiting om bijv. een USB drive of portable harddisk aan te sluiten met je eigen muziek erop (MP3 formaat).

Spelers met ingebouwde speaker…
Uiteraard hebben de meeste apparaten óók ondersteuning voor een en ander aan onlinediensten, en ook FM/DAB+ ontvanger of zo, maar die functies hoef je natuurlijk niet te gebruiken.

Ik neem aan dat voor jouw doel een USB disk/stick gelijkwaardig is aan die SD kaart, toch?

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
SMSfreakie schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:03:
goedkope speaker van de action doet wel wat je wilt....
Niet bepaald wat ik zoek en volgens mij ook niet met sd card of usb toch? Of mis ik een product aldaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
BrainCrash schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 01:27:
Voila..

https://tweakers.net/inte...UWTR2wrr-du0xJW3DDQPG1tof

Hele lijst met tafelmodel radios met USB aansluiting om bijv. een USB drive of portable harddisk aan te sluiten met je eigen muziek erop (MP3 formaat).

Spelers met ingebouwde speaker…
Uiteraard hebben de meeste apparaten óók ondersteuning voor een en ander aan onlinediensten, en ook FM/DAB+ ontvanger of zo, maar die functies hoef je natuurlijk niet te gebruiken.

Ik neem aan dat voor jouw doel een USB disk/stick gelijkwaardig is aan die SD kaart, toch?
Ah kijk. Dat is een mooi lijstje. Ik was teveel gericht op sd card en niet 123 aan usb gedacht.

Door die lijst verder gaan zoeken en deze gevonden: lijkt aan mijn wensen te voldoen met USB in (om MP3 vanaf te spelen):

https://teufelaudio.nl/teufel-one-s-105390000

Ik ga even met Teufel mailen om na te gaan hoe die functie precies werkt, want zaken als shuffle enzo zouden best fijn zijn. BTW, die Teufel One M vond ik eerst, maar die heeft usb out om je telefoon oid mee op te laden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Nog even een reactie. Teufel bleek toch niet helemaal te voldoen. Ik kwam vervolgens de Denon Home 250 tegen, die heeft usb ingang (niet usb om op te laden oid) en de reviews zijn zeer positief. Het ding doet precies wat ik wil en ben blij dat ik eindelijk geslaagd ben.
Pagina: 1