Het Tweakers,
Wilde toch even kijken of ik hier wat meningen kan ophalen.
Op het moment was ik aan het wachten op beschikbaarheid van de G14 2022 model.
De G14 omdat hij mooi portable is en nog wel enigsinds "stealth" als hij op de werkvloer moet staan. Daarnaast kan ik zo nu en dan de laptop voor gaming gebruiken. De 67000S radeon variant is dus prima voor mij denk ik.
Nu zie ik op de site van art en craft belgie dat dit ding 2150 euro mag gaan kosten. En nu wil het dat er op het moment ook een aanbieding is van de X13 met de 3080 xg mobile erbij voor 1700. Los prima voor de werkvloer, met XG mobile prima om thuis potje te gamen...
G14 voordeel tov X13
-Alles in 1
-Nieuwere hardware
-2560 x 1600
-Mat scherm
X13 voordeel tov G14
-Prijs
-Ondanks oudere hardware in gaming beter met eGPU
-32GB ram
Hebben jullie nog gedachten waarom ik zou moeten wachten op de G14 of nu voor de aanbieding moet gaan? 450 euro is niet mis, maar bij 3 jaar gebruik uitsmeren valt het allemaal best mee...
Ik zit ff vast met mn gedachten
Wilde toch even kijken of ik hier wat meningen kan ophalen.
Op het moment was ik aan het wachten op beschikbaarheid van de G14 2022 model.
De G14 omdat hij mooi portable is en nog wel enigsinds "stealth" als hij op de werkvloer moet staan. Daarnaast kan ik zo nu en dan de laptop voor gaming gebruiken. De 67000S radeon variant is dus prima voor mij denk ik.
Nu zie ik op de site van art en craft belgie dat dit ding 2150 euro mag gaan kosten. En nu wil het dat er op het moment ook een aanbieding is van de X13 met de 3080 xg mobile erbij voor 1700. Los prima voor de werkvloer, met XG mobile prima om thuis potje te gamen...
G14 voordeel tov X13
-Alles in 1
-Nieuwere hardware
-2560 x 1600
-Mat scherm
X13 voordeel tov G14
-Prijs
-Ondanks oudere hardware in gaming beter met eGPU
-32GB ram
Hebben jullie nog gedachten waarom ik zou moeten wachten op de G14 of nu voor de aanbieding moet gaan? 450 euro is niet mis, maar bij 3 jaar gebruik uitsmeren valt het allemaal best mee...
Ik zit ff vast met mn gedachten