Mijn vraag
Ik heb een offerte binnen gekregen voor een vaillant warmtepomp en warmtepomp boiler. Binnen de offerte valt ook het leveren, monteren en in bedrijf stellen. Is dit een "normaal" bedrag of is dit veel te gek?
Het betreft de volgende offerte:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik google naar de grote onderdelen dan kom ik uit op een kostenplaatje van €11.500,- De rest zou dan de arbeid en de rest van de onderdelen zoals isolatiekappen, leidingwerk, koppelingen etc. zijn.
Ik heb al bij andere bedrijven offertes gevraagd maar die geven geen offertes meer af of kunnen pas met een paar weken/maanden weer reageren.
Graag hulp hierbij.
Ik heb een offerte binnen gekregen voor een vaillant warmtepomp en warmtepomp boiler. Binnen de offerte valt ook het leveren, monteren en in bedrijf stellen. Is dit een "normaal" bedrag of is dit veel te gek?
Het betreft de volgende offerte:
- Vaillant aroTherm plus warmtepomp VWL 125/6A 400 V
- Vaillant buffervat VPS R 200/1B
- Vaillant hydraulische module VWZ MEH 97/6 MB3 met naverwarmer en besturingsmodule
- Vaillant aroStor warmtepompboiler VWL B 270/5 met extra spiraal
- Leiding systemen t.b.v aan en afvoer lucht van de aroStor
- Senso Comfort VRC 720 systeemregelaar met buitenvoeler
- Vaillant set koppelingen dl. 1 ¼ rond 28mm
- Vaillant aanlegthermostaat t.b.v. beveiliging LT circuit
- Vaillant isolatiekappen 6 stuks
- Alle benodigd leidingwerk, afsluiters regelventielen, koppelingen, bypassklepen montagekosten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik google naar de grote onderdelen dan kom ik uit op een kostenplaatje van €11.500,- De rest zou dan de arbeid en de rest van de onderdelen zoals isolatiekappen, leidingwerk, koppelingen etc. zijn.
Ik heb al bij andere bedrijven offertes gevraagd maar die geven geen offertes meer af of kunnen pas met een paar weken/maanden weer reageren.
Graag hulp hierbij.