Voor de volgende opdracht ben ik overgeleverd aan Windows vanwege de vereiste software.
Nu heb ik al ruim 10 jaar geen Windows pc of laptop meer gekocht, dus wat advies is welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dokter en Tandarts praktijk toepassingen: Dossiers lezen, Foto's bekijken, Afspraken verwerken in de agenda, bellen, administratie etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen Max budget, wel zakelijk dus BTW aftrekbaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te kijken naar All in Ones van Dell of anders HP maar andere A-merk suggesties mogen ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Advies, (merk) ervaringen, suggesties.
Zat nu te kijken naar de:
Het zou uiteraard ook een Mini PC kunnen zijn/worden met een losse monitor etc. maar dat ziet er wat mij betreft toch weer wat minder fraai uit. De Samsung M8 ziet er op zich oké uit, maar qua prijs maakt het dan uiteindelijk ook niet veel uit.
Wat me sowieso op en tegenvalt is dat er zo weinig reviews zijn te vinden over dit soort apparaten, het enige wat er een beetje bij in de buurt komt is dit artikel reviews: Vier aio-pc's met Windows - Bestaat er een echte iMac-concurrent?
Nu heb ik al ruim 10 jaar geen Windows pc of laptop meer gekocht, dus wat advies is welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dokter en Tandarts praktijk toepassingen: Dossiers lezen, Foto's bekijken, Afspraken verwerken in de agenda, bellen, administratie etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen Max budget, wel zakelijk dus BTW aftrekbaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 4 volledige werkplekken (Pc, Monitor, Toetsenbord, Muis)
- Specs: Minimaal recente i5, 8GB Ram, 27" Schermen, 512GB SSD
- 1x Vaste Telefoon + 3 Dect toesttellen
Ik zat te kijken naar All in Ones van Dell of anders HP maar andere A-merk suggesties mogen ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Kwaliteit
- Mooi/Tijdloos Design
- Goede service & garantie
- Leverbaar binnen een maand
- Liefst zo min mogelijk bloatware, trials etc. (maar dat zal waarschijnlijk onmogelijk zijn met Windows toch?)
- Liefst iets wat over een jaar of 5 nog 25-33% waard is
Advies, (merk) ervaringen, suggesties.
Zat nu te kijken naar de:
- Dell Inspiron 27" All in One line-up (Qua design ziet die er het mooist uit)
- HP Pavilon 27" All in One
Het zou uiteraard ook een Mini PC kunnen zijn/worden met een losse monitor etc. maar dat ziet er wat mij betreft toch weer wat minder fraai uit. De Samsung M8 ziet er op zich oké uit, maar qua prijs maakt het dan uiteindelijk ook niet veel uit.
Wat me sowieso op en tegenvalt is dat er zo weinig reviews zijn te vinden over dit soort apparaten, het enige wat er een beetje bij in de buurt komt is dit artikel reviews: Vier aio-pc's met Windows - Bestaat er een echte iMac-concurrent?
[ Voor 14% gewijzigd door Greatsword op 15-08-2022 17:17 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”