Ik zoek een?
Hi all, ik heb momenteel een XPS 13 9310 laptop met een Dell WD15 docking, aangesloten op een Dell ultrawide beeldscherm. Ik wil binnenkort graag een PC kopen om op te gamen, echter wil ik blijven werken op mijn laptop. Ik zoek dus een KVM switch zodat ik mijn beeldscherm+input devices makkelijk kan switchen tussen PC en Laptop. Het is daarbij belangrijk dat mijn setup het volgende kan:
- Momenteel heb ik één kabel naar mijn laptop vanaf het docking. Dit is voor zowel de connectiviteit als voor power delivery. Ik zou graag één kabel willen houden. Dus de KVM switch moet power delivery ondersteunen.
- Ik wil in de toekomst upgraden naar een groter/sneller beeldscherm (AW3821DW) die G-Sync ondersteunt. De KVM switch moet mij dus niet limiteren tot 60FPS oid.
- Ik gebruik veel USB-C devices, dus naast traditionele USB-A/B poorten zou ik ook graag USB-C poorten op de KVM switch willen.
Wat is je budget?
Geen specifieke limiet. Mag ook 500 euro zijn, zolang het maar goed werkt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Dell XPS 13 9310 laptop
- Nieuwe PC met RTX 4090 / Ryzen 9 7900
- Dell AW3821DW ultrawide
- Bluetooth muis (MX Master 2s)
- Das keyboard met USB-B(?)
- Mijn Dell WD15 docking station heb ik dan als het goed is niet meer nodig?
Hi all, ik heb momenteel een XPS 13 9310 laptop met een Dell WD15 docking, aangesloten op een Dell ultrawide beeldscherm. Ik wil binnenkort graag een PC kopen om op te gamen, echter wil ik blijven werken op mijn laptop. Ik zoek dus een KVM switch zodat ik mijn beeldscherm+input devices makkelijk kan switchen tussen PC en Laptop. Het is daarbij belangrijk dat mijn setup het volgende kan:
- Momenteel heb ik één kabel naar mijn laptop vanaf het docking. Dit is voor zowel de connectiviteit als voor power delivery. Ik zou graag één kabel willen houden. Dus de KVM switch moet power delivery ondersteunen.
- Ik wil in de toekomst upgraden naar een groter/sneller beeldscherm (AW3821DW) die G-Sync ondersteunt. De KVM switch moet mij dus niet limiteren tot 60FPS oid.
- Ik gebruik veel USB-C devices, dus naast traditionele USB-A/B poorten zou ik ook graag USB-C poorten op de KVM switch willen.
Wat is je budget?
Geen specifieke limiet. Mag ook 500 euro zijn, zolang het maar goed werkt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Dell XPS 13 9310 laptop
- Nieuwe PC met RTX 4090 / Ryzen 9 7900
- Dell AW3821DW ultrawide
- Bluetooth muis (MX Master 2s)
- Das keyboard met USB-B(?)
- Mijn Dell WD15 docking station heb ik dan als het goed is niet meer nodig?