Al een tijdje is mijn videokaart defect. Nu wil ik graag mijn gehele PC gaan vervangen.
Ik gebruik de PC voor voornamelijk gamen (allerlei titels, oudere maar ook nieuwere), en wat licht surfen en werk.
Momenteel heb ik een Fractal Design case met een i5-6500 en een defecte Sapphire Nitro R390X.
Het enige wat ik over wil gaan zetten zijn is de 500GB 2.5" SSD, en (tijdelijk) wat case fans, totdat ik deze kan vervangen met de gewenste fans.
Budget is rond de 1500 euro.
Ik wil me graag vast houden aan het zwart en wit kleurenthema, omdat dit past bij de rest van mijn bureau/opstelling. De PC komt op het bureau te staan.
Graag zou ik advies in willen winnen of deze componenten goed bij elkaar passen, en of jullie misschien advies hebben of dingen anders zouden doen.
Bedankt alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 870 Evo 500GB 2.5" SSD,
Acer 1440p monitor,
Dell Ultrasharp U2515H 1440p monitor,
Toetsenbord/muis,
Enkele casefans totdat deze vervangen kunnen worden voor de gewenste fans.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart,
Processor,
Moederbord,
Voeding,
RAM,
M.2 SSD,
CPU koeler,
Behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag wil ik me vast houden aan het kleuren thema zwart/wit. Lichte voorkeur voor Corsair producten.
Lian Li O11 Evo behuizing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
NNB
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik advies in winnen of deze componenten goed op elkaar aansluiten, of jullie mogelijk andere componenten zouden kiezen (met de wens voor 1440p prestaties en de looks in acht nemend).
Ik gebruik de PC voor voornamelijk gamen (allerlei titels, oudere maar ook nieuwere), en wat licht surfen en werk.
Momenteel heb ik een Fractal Design case met een i5-6500 en een defecte Sapphire Nitro R390X.
Het enige wat ik over wil gaan zetten zijn is de 500GB 2.5" SSD, en (tijdelijk) wat case fans, totdat ik deze kan vervangen met de gewenste fans.
Budget is rond de 1500 euro.
Ik wil me graag vast houden aan het zwart en wit kleurenthema, omdat dit past bij de rest van mijn bureau/opstelling. De PC komt op het bureau te staan.
Graag zou ik advies in willen winnen of deze componenten goed bij elkaar passen, en of jullie misschien advies hebben of dingen anders zouden doen.
Bedankt alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 870 Evo 500GB 2.5" SSD,
Acer 1440p monitor,
Dell Ultrasharp U2515H 1440p monitor,
Toetsenbord/muis,
Enkele casefans totdat deze vervangen kunnen worden voor de gewenste fans.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart,
Processor,
Moederbord,
Voeding,
RAM,
M.2 SSD,
CPU koeler,
Behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag wil ik me vast houden aan het kleuren thema zwart/wit. Lichte voorkeur voor Corsair producten.
Lian Li O11 Evo behuizing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
NNB
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik advies in winnen of deze componenten goed op elkaar aansluiten, of jullie mogelijk andere componenten zouden kiezen (met de wens voor 1440p prestaties en de looks in acht nemend).
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Tray | € 209,95 | € 209,95 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-A Gaming | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 6700 XT | € 555,45 | € 555,45 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO Wit | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i Elite Capellix Liquid CPU Cooler Wit | € 188,55 | € 188,55 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RT CMN16GX4M2Z3600C18W | € 88,75 | € 88,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2021) Wit | € 113,90 | € 113,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 89,78 | € 89,78 |
| Totaal | € 1.576,18 | |||