dit is niet meer leuk :(

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik speel heel veel UT :P

speel het al sinds jan 2000. ik zit in een clan: element Destruction.

het is supergaaf en zo war spelen :) maar dat kan niet altijd en je moet wel goed blijven. dus heb ik een goede server gevonden die best druk is en soms goede spelers komen. Maar ik win daar best vaak en dan krijg je van: CHEATER, AIMBOT LAMER (screenshot komt eraan) >> hier is de screenshot: http://members.chello.nl/~c.peters01/blaat.jpg je moet em wel bekijken op 1024 anders kan je de text niet lezen.

dan krijg je van die verhalen dat ze kunnen zien dat ik cheat. ook vanmorgen: ik gebruikte 'speedcheat'

:r :r :( ik word hier gek van !!! ik gebruik de mini best veel en ik krijg de heletijd van die kut reacties |:( zo isser toch ook niets aan :(

Verwijderd

Ik ken het, speel zelf vaak Quake II Rail Only games...

Speel dat dus nu al bijna 1.5 jaar, dus ik vind dat ik ook wel af en toe raak mag schieten :)

Maar ben je dan ff te vaak aan het raken dan krijg je in ene het hele BOT-verhaal naar je kop :(

Hoewel, de gasten die ook spelen en die OOK goed zijn over het algemeen wel zien dat je geen BOT gebruikt, zijn vaan die n00bs die zo irri zijn.

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Dat is idd best kut, (er van uit gaande dat je dus echt niet cheat :)), gewoon jaloers zullen we het maar op houden.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Verwijderd

Hier kan je weinig tegen doen... Is bij ieder multiplayer spel en sommige kunnen er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die beter dan hun zijn dus gaan ze maar voor cheater uit maken... |:( :Z

Soms heb ik dat ook wel van "huh? Hoe kan dat nou?" Maar meeste van de tijd is'et toch skill. :)

En word dan tijd dat je andere server gaat op zoeken. :)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wil het anders wel is zien of je goed bent. Ik kon het aardig maar heb het al een tijdje niet gedaan. Als je zin hebt om me af te maken hoor ik het wel. :)

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 11:54 schreef Pjemco het volgende:

Hoewel, de gasten die ook spelen en die OOK goed zijn over het algemeen wel zien dat je geen BOT gebruikt, zijn vaan die n00bs die zo irri zijn.
Agree, meestal de n00bs/lamers die continu blijven zeuren om cheats... :r

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 11:55 schreef Raven_ het volgende:
Hier kan je weinig tegen doen... Is bij ieder multiplayer spel en sommige kunnen er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die beter dan hun zijn dus gaan ze maar voor cheater uit maken... |:( :Z

Soms heb ik dat ook wel van "huh? Hoe kan dat nou?" Maar meeste van de tijd is'et toch skill. :)

En word dan tijd dat je andere server gaat op zoeken. :)
ja bij mij is het echt skills hoor
kijk de stats maar op gamepoint: efficientie ligt bij mij hoog (80 soms)

maar ik speel ook 1on1 wars en ik hoor vaak dat ik hele goede minigun en pulse aimskill. eentje zei dat ik de beste was *D B-) 8-)

maar dat wapen gebruik ik dus heel veel en ik kan soms gewoon 4 of 5 mensen achterelkaar neerschieten met de mini ( MONSTERKILLL !!! :D )

of als ik dan een keer 30 frags haal zonder 1 keer dood te gaan krijg je ook zoiets :r :r

Verwijderd

Moet je op van die "veilige" servers gaan spelen...ff klein bestandje downen en die checkt of je cheat...

Kunnen ze ook niet meer gaan zeiken dat je cheat.

Ben ff naam kwijt van dat gedoe, weet wel dat ze inmiddels al versie 4 hebben!

/me speelt laatste tijd steeds minder UT.
/me heeft nl. al vanaf de eerst demo release online gespeeld..

Verwijderd

Frenkie, Ik heb nergens gezegt dat jij daadwerkelijk cheatte he.. :)

Verwijderd

De echt betere spelers zien zo of je een bot gebruikt of niet, dus als je die niet hoort zeuren, dan moet je je van die newbies niets aantrekken. Juist veel newbies zie je met een aimbot rondlopen, van die mensen die stil staan, maar wel met een enforcer ieder schot raak hebben over een onmogelijke afstand. Je speelt gewoon goed dude, dat had je ons al bewezen.. MOI !!

Verwijderd

[opbiecht mode]
Zat net op demon... Op strikerz waren allemaal onbekende bezig...
Vergeef me vader... ;(
[/opbiecht mode]
Magoed, Ik zat net dus op demon... Ten eerste zat het daar ook vol met lamers but okay (zaten maar 5 mensen in die normaal gamede... rest allemaal campen... Ik ben niet tegen campen maar CT die camped bij assault *zat CT* :? ).
Ten tweede werd ik uitgemaakt voor cheater (wallhack, aimbot, noem'et maar op) omdat ik met mp5 stuk of 4 awp'ers bleef killen omdat ik de enigste die snapte dat ze de 8erdeur nooit dekte... |:(
Dan bij office, maak ik CT CONTSANT af (vorige ronde zaten ze bij mij in team) en wordik weer uitgescholden voor cheater... Ach ja... T'is maar dat'et een demon server was, anders zou ik er me daadwerkelijk druk over maken. :)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Mietjes, halve mannen zijn het. *D

• Tordek
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2023
Och ja, dat gezeik zal altijd blijven... Ik trek me er gewoon niks meer van aan... Het zijn gewoon een stelletje van de jaloerse ventjes die er zelf geen ruk van kunnen... Tenminste zo zie ik het... En natuurlijk wordt het op d'n duur irritant, maar daar moet je gewoon aan wennen... 8-)

Of je pakt gewoon een andere server... (8>

• SvEn
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

tja die lui zul je altijd wel hebben ze kunnen het gewoon niet hebben dat je goed bent ze weten ook wel dat je geen cheater bent toch?als de cheats niet geactiveerd zijn op de server kun je toch ook niet cheaten of wel?

GRTZ

• SvEn
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik houd meer van fairplay ik vind die lui zielig die gaan cheaten

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:41

WoutF

Hoofdredacteur
Op maandag 27 augustus 2001 13:13 schreef Raven_ het volgende:
[opbiecht mode]
Zat net op demon... Op strikerz waren allemaal onbekende bezig...
Vergeef me vader... ;(
[/opbiecht mode]
Magoed, Ik zat net dus op demon... Ten eerste zat het daar ook vol met lamers but okay (zaten maar 5 mensen in die normaal gamede... rest allemaal campen... Ik ben niet tegen campen maar CT die camped bij assault *zat CT* :? ).
Ten tweede werd ik uitgemaakt voor cheater (wallhack, aimbot, noem'et maar op) omdat ik met mp5 stuk of 4 awp'ers bleef killen omdat ik de enigste die snapte dat ze de 8erdeur nooit dekte... |:(
Dan bij office, maak ik CT CONTSANT af (vorige ronde zaten ze bij mij in team) en wordik weer uitgescholden voor cheater... Ach ja... T'is maar dat'et een demon server was, anders zou ik er me daadwerkelijk druk over maken. :)
je verdiende loon, moet je maar niet bij demon gaan spelen >:)

Verwijderd

Tis ook zielig om mensen voor cheater uit te gaan schelden, als je iemand 3 minuten in de "chase" mode gooit kan je vrijwel altijd al zien of ie wel/niet cheat.

Of zoals in Quake II, Iemand die niet eens een normale strafe-jump, rocket jump, hook (off hand grapple) jump, of wat voor "trick" dan ook uit kan halen en die zichtbaar met de pijltjestoetsen speelt :) elke keer raak te zien schieten. (brakke zin, ik weet het) Zoiets is gewoon TE duidelijk :P

En dan zie je iemand door het lvl stuiteren, en raak schieten, dan weet je toch al bijna zeker dan ie gewoon goed is.

ok, ben de draad van me verhaal ff kwijt nu, maar om het kort te houden, 't zijn de n00bs die cheaten en het zijn ook de n00bs die mensen ervan beschuldigen.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
hmmja

maar ik wil welles een filmpje maken van hoe ik game (kan je alleen afspelen met UT)

zal ik dat doen? kunnen JULLIE zien dat ik niet cheat !

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 13:56 schreef woutf het volgende:

[..]

je verdiende loon, moet je maar niet bij demon gaan spelen >:)
Sorry mijn vader... ;(
Maar vind'et eigenlijk een compliment dat ze me voor cheater uit maken... :o

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
nou ik heb een demofilmpje gemaakt :)
ik was vet geod bezig in dat level

je moet dit hier: http://members.chello.nl/c.peters01/frenk.dem downloaden
zet het in je system map van UT (c:\unrealtournament\system is het bij mij)

je start UT en typt dit in console: demoplay Frenk

dan zie je hoe ik net speelde :)

(je kan dit alleen bekijken als je UT hebt)

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Ach boeje trek je niet zoveel aan van mensen die je een cheater noemen... ik vang dat altijd op als een comliment :)

Verwijderd

Whahaha!!! :D
Ik heb net maar eens ff Quake III : Team arena demo binnen gehaald en ff online gespeeld... En 3x raden... werd uitgemaakt voor cheater omdat ik veels te gericht geschoot met railgun... :D
Alhoewel ik vaak genoeg mis schoot... Naja vaag.. :)
Valt me op dat bunny hop bij Quake veel lekkerder gaat dan bij CS... En dat ik veel beter reageer bij QIII : TA dan bij CS...
Komt waarschijnlijk door verschil van snelheid... I love it.. :)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
zijn er mensen die mijn demo bekeken hebben?
is best een gave
al zeg ik het zelf :)

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Ik kreeg zondag ook nog tehoren dat ik een aimbot en een wallhack gebruikten op een shrimpwars server voor day of defaet :( En ik cheat niet eens :( Maar ik vind het wel een hele eer om dat te horen :) Is het teken dat ik beter aan het worden ben :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 10:38 schreef meat106 het volgende:
Ik kreeg zondag ook nog tehoren dat ik een aimbot en een wallhack gebruikten op een shrimpwars server voor day of defaet :( En ik cheat niet eens :( Maar ik vind het wel een hele eer om dat te horen :) Is het teken dat ik beter aan het worden ben :)
zo moet je maar zien, t is gewoon een mooi compliment. eens als dat van hun ook gezegd wordt, dan zien ze het pas in.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat helemaal dramatisch is...Ik werd uitgemaakt voor cheater op de International Federal Forces server omdat ik EEN BUYSCRIPT gebruikte... :? Ze vonden dat ik te snel weg was bij spawn...Werd bijna gekicked...Mijn clanmate en ik hebben hard gelachen....
Ps : wat we daar deden?! Zelfde als Reef, Strikerz was niets te beleven...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Op maandag 27 augustus 2001 16:34 schreef frenkpie het volgende:
nou ik heb een demofilmpje gemaakt :)
ik was vet geod bezig in dat level

je moet dit hier: http://members.chello.nl/c.peters01/frenk.dem downloaden
zet het in je system map van UT (c:\unrealtournament\system is het bij mij)

je start UT en typt dit in console: demoplay Frenk

dan zie je hoe ik net speelde :)

(je kan dit alleen bekijken als je UT hebt)
Ik heb het effe gedownload maar je ziet maar een heel klein stukje dat je alleen maar een wapen pakt en dan krijg je een heel raar beeld. En het gaat ook nog eens heel langzaam.

Verwijderd

dat is idd niet leuk
heb ik ook weleens :(
ik ben 100% anticheat

Verwijderd

heb jij in [ENM] gezeten? (expect no mercy?)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 11:54 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat helemaal dramatisch is...Ik werd uitgemaakt voor cheater op de International Federal Forces server omdat ik EEN BUYSCRIPT gebruikte... :? Ze vonden dat ik te snel weg was bij spawn...Werd bijna gekicked...Mijn clanmate en ik hebben hard gelachen....
Ps : wat we daar deden?! Zelfde als Reef, Strikerz was niets te beleven...
Nog 1tje die heeft gezondigd... amen!! ;)

• RedHat
  • Laatst online: 10-02 20:51
en nu moeten we zeggen hoe goed jij wel niet bent?

Verwijderd

Pff .. .cheaten .... snap ook niet echt dat je je nog wat aantrekt van n00bs... hoor je toch boven te staan...
Geez...

Owja.. reef ..ik heb ook VERPLICHT moeten zondigen :'( .. das pas erg :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 11:57 schreef Jona112 het volgende:

[..]

Ik heb het effe gedownload maar je ziet maar een heel klein stukje dat je alleen maar een wapen pakt en dan krijg je een heel raar beeld. En het gaat ook nog eens heel langzaam.
ja, dat zegt ie net.
Ze dneken dat ie speedcheat gebruikt terwijl ie langzaam gaat :?

;)

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 09:08
Frenkie, onder wat voor naam speel je dan?

"The fastest code, is the code that is never called."

• FragNeck
  • Laatst online: 11-02 14:01
Zelf speel ik nogal vaak Quake III,
en ook best wel op niveau, al zeg ik het zelf...
maar het meest irritante vind ik altijd dat die lui gewoon met z'n alle vertrekken, als ze me al aan zien komen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:34 schreef Primal het volgende:
Frenkie, onder wat voor naam speel je dan?
]D[Frenkpie
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:57 schreef Jona112 het volgende:

[..]

HUH??? hoe kan dat??? hmm heb je UT wel helemaal geupdate? ik heb patch 4.36 met bonus pack 1

misschien komt het omdat mijn pc zo snel is dat het bij jou supertraag gaat? ik snap er nix van :?

• JoNaTHaN(NL)
  • Laatst online: 05-07-2024
Op dinsdag 28 augustus 2001 18:38 schreef frenkpie het volgende:

HUH??? hoe kan dat??? hmm heb je UT wel helemaal geupdate? ik heb patch 4.36 met bonus pack 1

misschien komt het omdat mijn pc zo snel is dat het bij jou supertraag gaat? ik snap er nix van :?
K snap het ook niet k heb ook versie 4.36 en heb het net nog effe een keer gekeken en alles geupdate wat maar kan maar het lijkt er gewoon op dat het maar een heel klein stukje is.

Hij stopt nu namelijk vanzelf en geeft dan niet meer een raar beeld ofzo.

Maar het lijkt er gewoon op dat het niet het hele filmpje is. Is het wel helemaal goed geupload?

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
hmm ik kon em hier bij mij goed bekijken

heb je em op D3D staan?
en de upload naar mijn server was goed gelukt...miss half gedownload?

Verwijderd

ff gewoon een vraagje, ik als q3 speler ben gewend mensen in te kunnen halen... door je movement skills ben je eerder op een bepaalde plek dan je enemy, ook bij wegrenakties [wanneer je weinig health heb] of bij ctf wanneer je de vlag hebt, dan is het gewoon zaak dat je een goede movement heb anders ben je gewoon de lul...
maar zoiets zit niet in UT... iedereen loopt even snel / langzaam en je kan gewoon niet sneller... ik heb een hele tijd terug een keer UT geprobeerd maar ik zat echt zo van like ga sneller - zzz - over een uur ben ik wel bij dat wapen :p

of die rl... kan je 5 rockets mee afschieten... kan je die ooit nog ontwijken?

wat hebben de die hard ut'ers hier op te zeggen? ;p

ps dit is dus geen geflame ;p

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 11:50 schreef HS het volgende:
ff gewoon een vraagje, ik als q3 speler ben gewend mensen in te kunnen halen... door je movement skills ben je eerder op een bepaalde plek dan je enemy, ook bij wegrenakties [wanneer je weinig health heb] of bij ctf wanneer je de vlag hebt, dan is het gewoon zaak dat je een goede movement heb anders ben je gewoon de lul...
maar zoiets zit niet in UT... iedereen loopt even snel / langzaam en je kan gewoon niet sneller... ik heb een hele tijd terug een keer UT geprobeerd maar ik zat echt zo van like ga sneller - zzz - over een uur ben ik wel bij dat wapen :p

of die rl... kan je 5 rockets mee afschieten... kan je die ooit nog ontwijken?

wat hebben de die hard ut'ers hier op te zeggen? ;p

ps dit is dus geen geflame ;p
uuhm ik vind het noujust andersom, want bij UT heb je dodge en als je het goed gebruikt dan ben je veel sneller en ook met die dodge kan je HANDIG die 5 rockets ontwijken

vb van dodgen dat je sneller bent:

op de goede moment de hoek om dodgen en dan meteen erachterna jumpen. dan ben je echt SUPERSNEL echt waar

dit gebruik ik zelf altijd en nu krijg ik soms te horen dat ik 'speedcheats' :? gebruik

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
newbie's kennen het spreekwoord "oefening baart kunst" niet.
dat is precies wat newbie's missen, oefening

heel triest. met een beetje oefenen kom je een heel eind en weet je gewoon dat wanneer iemand wint met 30 - 0 dat dat niet hoeft te beteken dat hij cheat.
Pagina: 1