Vraag

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
Hoi

edit voor de duidelijkheid ; er is geen budget

Ik heb van een client van me (ik werk in de zorg) een Samsung GSm met volledig kapot scherm hier liggen. Ze wil heel graag de fotoos er vanaf hebben en op haar nieuwe GSM zetten. Echter, het scherm is dus volledig kapot, er is geen budget om dat te venieuwen dus ik heb geen toegang tot tot de GSm
Hij gaat echter wel aan, ik voel een trilling als ik hem bijv oppak. Nu wil ik haar helpen en probeer dus van alles. Maar ja, GSM aansluiten op PC en hij schiet ws in oplaadmodus of zelfs beveiligingsscherm met pincode.

Mijn vraag + hoe haal ik die fotoos er van af? Liefst gratis software.

Heb tot nu toe van alles geprobeerd dat ik op YT en google kon vinden. maar dat gaat er van uit dat je nog ergens toegang hebt tot het scherm

[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 14-08-2022 12:02 ]

Alle reacties

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 10:25
Contact opnemen met een lokaal gsm reparatie bedrijf opnemen en vragen wat de mogelijkheden zijn, als het op het interne geheugen van de telefoon staat zal je eerst de telefoon moeten ontgrendelen.

Misschien dat een reparatie bedrijf de foto's wil overkopieren naar een usb stick door er even een scherm aan te hangen.

Of als je zelf handig bent scherm van alie express bestellen.

Welk model samsung is het?

[ Voor 3% gewijzigd door TRAXION op 14-08-2022 11:52 ]

• maartend
TRAXION schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:52:
Contact opnemen met een lokaal gsm reparatie bedrijf opnemen en vragen wat de mogelijkheden zijn, als het op het interne geheugen van de telefoon staat zal je eerst de telefoon moeten ontgrendelen.

Misschien dat een reparatie bedrijf de foto's wil overkopieren naar een usb stick door er even een scherm aan te hangen.

Of als je zelf handig bent scherm van alie express bestellen.

Welk model samsung is het?
Thnx. Maar allemaal zaken die geld kosten en dat is er niet.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:13
Kun je aan docking station koppelen? Beetje geluk krijg je een scherm te zien en kun je met muis en toetsenbord bedienen.

Er zijn misschien andere alternatieven, maar dan moeten we weten wat zowel oude merk/model/type is als nieuwe merk/model/type.

• maartend
swhnld schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:20:
Kun je aan docking station koppelen? Beetje geluk krijg je een scherm te zien en kun je met muis en toetsenbord bedienen.

Er zijn misschien andere alternatieven, maar dan moeten we weten wat zowel oude merk/model/type is als nieuwe merk/model/type.
Scherm is echt dood. En kapot.

Zal proberen te achterhalen wat type is

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:13
Docking station heeft dan los beeldscherm als in voor een PC of laptop, vraag even bij IT op je werk?
Pagina: 1