Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn Handgraaf
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-08-2024
Hallo tweakers,

Ik zie dat vandaag deze monitor maar liefst meer dan 50% is gedaald in prijs, van ongeveer 210 euro naar 90 euro. Dat klinkt te mooi om waar te zijn, maar de winkels zijn volgens mij redelijk betrouwbaar. Weet iemand wat er aan de hand is?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Zal denk ik een fout zijn maar 27” en 1080p moet je sowieso niet aan beginnen. Anderzijds, als het het scherm geleverd krijgt voor deze prijs dan is het echt een koopje.

Neemt niet weg dat het vaak een blurry zooitje is op 27” met 1080p.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:13
Het is bij twee shops, ik ben geen monitor expert, maar het is misschien een model wat vervangen is door een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:37
Waarschijnlijk een foute koppeling naar de prijs van de groothandel. Die prijzen worden vaak automatisch gegenereerd. Inkoopprijs + marge = verkoopprijs. Bestel je nu dan krijg je maandag bericht dat het een foutieve prijs was want een meer dan 50% lagere prijs is wel een erg grote prijsdaling. Bij Aces Direct staat de monitor overigens als niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

nelizmastr

Goed wies kapot

OMD schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:17:
Zal denk ik een fout zijn maar 27” en 1080p moet je sowieso niet aan beginnen. Anderzijds, als het het scherm geleverd krijgt voor deze prijs dan is het echt een koopje.

Neemt niet weg dat het vaak een blurry zooitje is op 27” met 1080p.
Eens. 27” 1080p is leuk voor slechtzienden, verder niet :+

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn Handgraaf
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-08-2024
Top, dankjulliewel voor je reacties. Ik ga dan op zoek naar een 1440p monitor, ik wist niet dat 1080p op 27 inch niet mooi is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:58
nelizmastr schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:17:
Eens. 27” 1080p is leuk voor slechtzienden, verder niet :+
Het is maar helemaal net wat je wilt natuurlijk?
Voordeel is dan dat je niet zo dicht bij je scherm hoeft te zitten om toch alles lekker makkelijk te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwallet
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-10-2024
Heb er 2 besteld met CC om naast mijn primaire monitor te zetten. Ben benieuwd of mijn bestelling geannuleerd wordt maandag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rwallet schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:40:
Heb er 2 besteld met CC om naast mijn primaire monitor te zetten. Ben benieuwd of mijn bestelling geannuleerd wordt maandag :P
Grote kans dat er radiostilte komt. Centralpoint is een vreselijke zaak met om de haverklap monitor prijsfouten door foutieve product koppelingen. Vervolgens moet je zelf achter je geld aan en ben je het 2 weken kwijt.

Er zijn een aantal zaken met vergelijkbare sites en eigenaren, met allemaal constante slechte service en niet leverbare prijsfouten. Dustin, centralpoint, buyitdirect, aces direct etc.

https://shop.buyitdirect...._campaign=pricewatch-feed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwallet
stin00 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 18:19:
[...]

Grote kans dat er radiostilte komt. Centralpoint is een vreselijke zaak met om de haverklap monitor prijsfouten door foutieve product koppelingen. Vervolgens moet je zelf achter je geld aan en ben je het 2 weken kwijt.

Er zijn een aantal zaken met vergelijkbare sites en eigenaren, met allemaal constante slechte service en niet leverbare prijsfouten. Dustin, centralpoint, buyitdirect, aces direct etc.

https://shop.buyitdirect...._campaign=pricewatch-feed
Ik heb ze bij SiComputers besteld om exact deze reden. Ik ken SiComputers beter heb ik eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwallet
Update: Net zoals verwacht een net mailtje gehad van SiComputers dat het inderdaad om een foutieve prijs ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleiadian
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-07 23:47
Ik had er ook twee besteld dit weekend. Aangezien de monitor in de pricewatch bij Dustin voor een soortgelijke prijs staat, vind ik dat ik er als consument vanuit mag gaan dat de prijs correct is.

Vandaag bericht gehad van SiComputers dat het fout is. Ben benieuwd om welke "technische storing" het gaat. Ze bieden een ruimhartige korting aan van €5 op de correcte prijs! Daarmee is de monitor nog steeds €20 duurder dan de concurrent.
Pagina: 1