Hallo, ik ben opzoek naar een goedkope VPS om Apache Guacamole op te draaien. Bij Strato hebben ze hele goedkope VPS. Maar ik zag in de Duitse versie van Strato nog een veel betere deal. Het gaat om het 5 euro pakket bij Linux VPS. Is het verstandig om de VPS bij Strato.de te kopen? Want het is wel 2 keer betere hardware.
Vraag
Beste antwoord (via StopmotionSimon op 13-08-2022 18:10)
Gewoon uitproberen, je kan zonder reden de hosting annuleren binnen 14 of 30 dagen. Zo heb ik enkele vps uit DE getest, uiteindelijk uitgekomen bij alphahosting. Bij strato vond ik de plesk omgeving tergend traag - hoewel dat ws een moment opname was
Alle reacties
En wat is je vraag?
Er zijn mensen die hun servers in Peru hebben staan.
Er zijn mensen die hun servers in Peru hebben staan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gewoon uitproberen, je kan zonder reden de hosting annuleren binnen 14 of 30 dagen. Zo heb ik enkele vps uit DE getest, uiteindelijk uitgekomen bij alphahosting. Bij strato vond ik de plesk omgeving tergend traag - hoewel dat ws een moment opname was
Ik kan uit ervaring vertellen dat het prima kan. Je krijgt alleen wel een verzoek om eerst een kopie van een legitimatiebewijs te sturen alvorens ze de VPS vrijgeven.
Overigens wel een mooie aanbieding: 4 cores met 8GB RAM eerste 12 maanden 2,50 per maand.
Overigens wel een mooie aanbieding: 4 cores met 8GB RAM eerste 12 maanden 2,50 per maand.