Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 17:50
Hoi,

Mijn partner krijgt via werkgever een alfen laadpaal geïnstalleerd bij ons thuis die via een backoffice de laadbeurten registreert zodat het verbruik vergoed kan worden.

Zelf rijd ik met een hybride en zou handig zijn mocht ik deze ook kunnen laden aan deze paal, MAAR zonder het gebruik van backoffice om extra kosten te vermijden.

Mijn vraag is dus, is het mogelijk is indien backoffice geconfigureerd is, ook mogelijk is zelf laadpassen toe te voegen op de paal die het verbruik niet registreren in backoffice?

iemand hier ervaring mee?

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06-2024
Wij hebben thuis een alfen laadpaal. Of dit mogelijk is weet ik niet, vind het wel interessant aangezien ik niet perse een backoffice nodig heb. Wij kregen 6 maanden gratis backoffice vanuit de laadpaal installateur.

Geen antwoord op je vraag maar een alternatieve mogelijkheid; als je zelf de laadpaal kan configureren dan heb je ook controle over de prijs. Een Eflux backoffice kost momenteel €4,84 per maand. Stel je eigen prive-auto in op gratis laden en de gast-prijs een paar cent boven je eigen energie tarief. De backoffice kosten verdien je op die manier terug (en misschien zelfs meer ;) ). Hier kan een win-win ontstaan als de prijs voor de werkgever onder de prijs van openbare laadpalen in de buurt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:40
charlez schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:20:
Hoi,

Mijn partner krijgt via werkgever een alfen laadpaal geïnstalleerd bij ons thuis die via een backoffice de laadbeurten registreert zodat het verbruik vergoed kan worden.

Zelf rijd ik met een hybride en zou handig zijn mocht ik deze ook kunnen laden aan deze paal, MAAR zonder het gebruik van backoffice om extra kosten te vermijden.

Mijn vraag is dus, is het mogelijk is indien backoffice geconfigureerd is, ook mogelijk is zelf laadpassen toe te voegen op de paal die het verbruik niet registreren in backoffice?

iemand hier ervaring mee?
Ik heb momenteel exact hetzelfde issue. Heb je al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 17:50
Nee. Paal is nog steeds niet geplaatst. Verwacht dit één van de komende weken.