Ik heb nu zo'n Lian-Li kastje en hij is geweldig om mee te werken. Maar de temp van mijn cpu en mb zijn nu 2 a 3 graden hoger dan in mijn ouwe bak.
CPU 50, MB 38
en dat is dus idle (stressed wordt ie gelukkig niet veel warmer)
Ik heb overigens een 1G amd op een asus a7v133 mb.
En ik heb ook nog eens een silverado koeler derop zitten (die valt qua prestaties ook vies tegen, maar het kan zijn dat ie niet goed contact maakt, heb daar al meer postings over gelezen)
De reclame voor deze kast had mij een ander beeld gegeven.
Dit valt me dus vies tegen, dat aluminium doet niet veel af.
Aan de andere kant, prettig om mee te werken, de HD wordt nu ook actief gekoeld en het geluid is sterk verminder ten opzichte van mijn vorige bak, dus all in all ben ik er wel tevreden mee, die temps zijn niet levensbedreigend en de pc draait stabiel en het was afgelopen weekend ook wel uitzonderlijk warm, maar ik was wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
CPU 50, MB 38
en dat is dus idle (stressed wordt ie gelukkig niet veel warmer)
Ik heb overigens een 1G amd op een asus a7v133 mb.
En ik heb ook nog eens een silverado koeler derop zitten (die valt qua prestaties ook vies tegen, maar het kan zijn dat ie niet goed contact maakt, heb daar al meer postings over gelezen)
De reclame voor deze kast had mij een ander beeld gegeven.
Dit valt me dus vies tegen, dat aluminium doet niet veel af.
Aan de andere kant, prettig om mee te werken, de HD wordt nu ook actief gekoeld en het geluid is sterk verminder ten opzichte van mijn vorige bak, dus all in all ben ik er wel tevreden mee, die temps zijn niet levensbedreigend en de pc draait stabiel en het was afgelopen weekend ook wel uitzonderlijk warm, maar ik was wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200