Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenVW76
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:00
Hallo,

Ik heb een Optoma HD33 beamer waarvan ik het kleurenwiel ( liep aan en was bekrast) heb vervangen en de lamp heb vervangen. Na alles aangesloten te hebben gaat hij netjes aan, het wiel loopt ook niet meer aan. Alleen zie ik nu een soort van schaduw bovenaan het beeld. Als ik goed kijk zie ik het beeld er wel doorheen komen maar het lijkt alsof er iets een schaduw veroorzaakt. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLNJ4x2mHqnyrqZhFcIrjtnCzrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzOFDAwQlNjWo6ORN4MHCxNW.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Heb je de beamer al opnieuw opengemaakt om te kijken of er iets in de weg zit in het optische pad?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KoenVW76
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:00
Even ter terugkoppeling nog: Ik heb het inmiddels opgelost door een Youtube kanaal van iemand die beamers repareert. Het bleek dat ik bij het vervangen van het kleurenwiel aan een schroefje had gedraaid waarmee je de focus van het licht kan aanpassen. Na wat stellen weer in orde gekregen :) Heel fijn hoe sommige mensen zo uitgebreid hun kennis delen op het internet!