Waarschijnlijk worden de tapes niet (goed) herkend, en zal het niet werken. Heb ik zelf ook eens geprobeerd met een DDS1 drive, en DDS2 tapes.
Maar op zich zo'n tapeje erin doen om te proberen kan geen kwaad, dan weet je het zeker.
Maar op zich zo'n tapeje erin doen om te proberen kan geen kwaad, dan weet je het zeker.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hij zit nog in z'n platic jasje en daar wil ik hem dan liever in laten zitten tenzij ik zekker weet dat het werkt. Ben al met iemand bezig die nog DDS-2 tapes heeft liggen.Op maandag 27 augustus 2001 11:40 schreef ZeRoC00L het volgende:
Het is de HP35480, zeker weten dat het geen DDS-2 is? Ik kom er niet uit op die #$%%$#@@ HP-site. Maar als dat zo is moet ik maar eens even een praatje met iemand gaan maken die me onlangs een servertje verkocht heeftOp dinsdag 28 augustus 2001 17:35 schreef scsi-freak het volgende:
dit is trouwens een 2-4 gb dds 1 90 meter drive ... dus ook geen dds2 ..
Verwijderd
tis een 5000 , das dds1 , 60 en 90 meter bandjes .
35480 is de firmware naam , op de scsiconnector staat waarschijnlijk iers als c1536 oid ..
35480 is de firmware naam , op de scsiconnector staat waarschijnlijk iers als c1536 oid ..
Pagina: 1