XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ligt niet aan chello.
check topic in de HK maar
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Verwijderd
Mwa, bij mij valt ongeveer 1 keer per 2 uur de verbinding weg. Als ik ff mijn IP vernieuw werkt het weer. Is dit bullsjit?Op maandag 27 augustus 2001 11:50 schreef Ryptide het volgende:
ja heb ik ook last van
Moet je daar wel in kunnenOp maandag 27 augustus 2001 11:29 schreef Tampie2000 het volgende:
dewd.
ligt niet aan chello.
check topic in de HK maar
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Sommige sites zijn niet bereikbaar en ook m'n icq doet het nu niet meer
Verwijderd
dacht dat het aan mij lag.
Maar jij bij mij ook om 10 uur deed alles het nog maar nu niet meer.
MSN en ICQ connecten niet.
HTTP gaat sloom en doet het de heflt van de tijd niet
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
ICQ resolve: recvfrom error 10054
maaruh, gebruik
205.188.179.233
ipv
login.icq.com
dit is in te stellen in icq
Ik gebruik nu ook de dns van euronet, is lekkah snelOp maandag 27 augustus 2001 12:39 schreef Pc123 het volgende:
212.142.28.66 en 212.142.28.67
Ik gebruik nu euronet:
194.134.5.5
(zolang niet heel chello hem gaat gebruiken
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
10 Kazzaa dloads met 0.4 Kbps
Earth is nice, heaven is better...
Ja echt klote, heb je download.com eens nodig kom je er niet opOp maandag 27 augustus 2001 12:47 schreef Flox het volgende:
Sommige sites doe het bij mij niet eens, zoals download.com, nvidia en meer vieze vuile lijers...
Daarom doet MSN het waarschijnlijk dus ook niet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
sommige sites doen het nie meer bij mij
icq en msn kunnen niet online komen
ben al lang blij dat ik hier kan komen
ik ga ff klacht indienen bij chello (nieuwe hobby van mij)
godverdomme vuile flikkers
betaal ik eerst 22 cpm om te horen dat de wachtrij 30 minuten is
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh
Verwijderd
Ik heb het gehad met chello, net ADSL bevestigd.
Mail die weg is, helpdesken die de hoorn erop gooien, etc.. verbindingen die echt veel weg zijn. (ook DNS servers blijkbaar).
Kwello = over.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is de verbinding tussen Chello en above.net down, als je dan een site wil bezoeken die alleen bereikbaar is via above.net dus niet via Level3 of een andere dan kom je niet op de siteOp maandag 27 augustus 2001 12:59 schreef WuKen het volgende:
idd
sommige sites doen het nie meer bij mij
icq en msn kunnen niet online komen
ben al lang blij dat ik hier kan komen
ik ga ff klacht indienen bij chello (nieuwe hobby van mij)
godverdomme vuile flikkers
betaal ik eerst 22 cpm om te horen dat de wachtrij 30 minuten is
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh
Verwijderd
Verwijderd
waarom doen icq en msn het dan niet??Op maandag 27 augustus 2001 13:03 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is de verbinding tussen Chello en above.net down, als je dan een site wil bezoeken die alleen bereikbaar is via above.net dus niet via Level3 of een andere dan kom je niet op de site
die hebbe eige servers toch?
Verwijderd
Heb zo het quaken op moeten geven, want alleen maar rode spikes. Ach dan geen Quake, maar nu al veel mail kwijt,waarvan hun zeggen.. hoe weet u dat u mail kwijt bent ? (En verstuurde wat via mijn zakelijke adres..)...
Wordt niks aan gedaan, ADSL binnenkort, chello een maand langer aanhouden om de email te rerouten. en klaar !
Iemand een suggestie voor het rerouten van email ?
Al ik tweakers.net bezoek ga ik eerst over het Chello netwerk naar Londen dan via uunet en dan via level3 weer terug naar amsterdam
Normaal ga ik altijd via above.net in Amsterdam naar tweakers.net waarom?? Ze hebben een peering met Chello
Ze routen nu bijna al het internetverkeer meteen naar Londen om de problemen hier ff op te lossen.
http://west-boot.mfnx.net/traffic/ams/amsix-chello.html
mail altijd dood , inet traag en zekers 2keer permaand offline voor 1 dag/middag
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ja omdat ze het internet verkeer omleiden, tweakers.net gaat nu via engelandOp maandag 27 augustus 2001 19:11 schreef funkflex het volgende:
icq werkt wel weer enzow alleen chello is altijd brak hiero
mail altijd dood , inet traag en zekers 2keer permaand offline voor 1 dag/middag
Verwijderd
Verwijderd
GVD!!!!!!!!!!!!!!!
die war is vet belangrijjk en ik zit hier met vet sloome connectie
welke port? Euronet op 5190 doet het hier niet hoor...Op maandag 27 augustus 2001 12:39 schreef Pc123 het volgende:
212.142.28.66 en 212.142.28.67
Ik gebruik nu euronet:
194.134.5.5
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Je hebt geeen poort nodig, gewoon als DNS server instellen.Op dinsdag 28 augustus 2001 00:31 schreef dreeke het volgende:
[..]
welke port? Euronet op 5190 doet het hier niet hoor...
Verwijderd
Want in winipcfg kan ik niks handmatig invoeren.
Plz help