Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Eufycam 2 Pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 13:43
Ik zou graag een camera in onze achtertuin willen gebruiken en mijn oog is gevallen op de Eufycam 2 Pro. De camera wil ik graag koppelen op mijn Synology NAS.

Weet iemand of ik in de basis perse de Homebase voor instalatie moet gebruiken? Of kan ik, zoals gehoopt gewoon een losse camera kopen?

Alle reacties

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-11 16:26
Je hebt de homebase nodig, en die kan dan een RTSP stream opzetten die je in synology kunt toevoegen. Maar veel mensen zeggen dat het RTSP deel niet goed werkt. Ik zou voor een camera gaan die iets direct naar synology kan

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• e.looijenga
Ok helder, bedankt.

• e.looijenga
skai21 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:03:
Je hebt de homebase nodig, en die kan dan een RTSP stream opzetten die je in synology kunt toevoegen. Maar veel mensen zeggen dat het RTSP deel niet goed werkt. Ik zou voor een camera gaan die iets direct naar synology kan
Heb toch de camera aangeschaft met in het achterhoofd alleen de opslag op de homebase. Omdat het buiten te warm is om met de boor aan de gang te gaan toch wat aan het klooien met RTSP icm surveillance station en moet eerlijk zeggen dat het perfect werkt

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-11 16:26
De opslag op de homebase werkt daarentegen wel heel goed en de 16GB schijnt wonderbaarlijk genoeg meer dan voldoende te zijn voor velen.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• e.looijenga
skai21 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:38:
De opslag op de homebase werkt daarentegen wel heel goed en de 16GB schijnt wonderbaarlijk genoeg meer dan voldoende te zijn voor velen.
Klopt. Het is niet de bedoeling dat de camera's constant aan staan. Alleen detectie, dan moet 16gb voldoende zijn. Gistermiddag nog een 2e camera toegevoegd, maar dan wordt het lastig op de synology. Omdat de camera's beide via de Home Base werken hebben ze allebei hetzelfde ipadres (het ipadres van de Home Base). Daar gaat surveillance system nog van over zn nek.
Pagina: 1