Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat mij om een combinatie van gamen en simmen. Op het moment speel ik vooral iRacing, Destiny 2, F1 22 en Warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2000 en 2500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De samsung-970-pro-1tb neem ik mee vanuit de oude pc. Of er moet een betere optie zijn.
Beschik nu bij het simmen over 3 monitoren voor het simmen en 1 monitor op het bureau ernaast voor het gamen. Wil hier naar een ultra wide wisselen, omdat ik ook 144hz op het bureau ernaast wil hebben (Dus ultra wide voor het simmen en dan 2 monitoren op het bureau).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk gewoon de spullen die ik nodig heb om goed op 1080p 144hz te kunnen gamen/simmen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat minder geluid is natuurlijk fijn. Goede koeling lijkt me belangrijker.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Om mij op weg te helpen om de keuze te maken. Heb namelijk niet al te veel verstand welke componenten goed bij elkaar horen en als alles wel goed in de kast past.
Het gaat mij om een combinatie van gamen en simmen. Op het moment speel ik vooral iRacing, Destiny 2, F1 22 en Warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 2000 en 2500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De samsung-970-pro-1tb neem ik mee vanuit de oude pc. Of er moet een betere optie zijn.
Beschik nu bij het simmen over 3 monitoren voor het simmen en 1 monitor op het bureau ernaast voor het gamen. Wil hier naar een ultra wide wisselen, omdat ik ook 144hz op het bureau ernaast wil hebben (Dus ultra wide voor het simmen en dan 2 monitoren op het bureau).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk gewoon de spullen die ik nodig heb om goed op 1080p 144hz te kunnen gamen/simmen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat minder geluid is natuurlijk fijn. Goede koeling lijkt me belangrijker.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Om mij op weg te helpen om de keuze te maken. Heb namelijk niet al te veel verstand welke componenten goed bij elkaar horen en als alles wel goed in de kast past.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700F Boxed | € 358,08 | € 358,08 |
1 | Moederborden | MSI Pro B660M-A DDR4 | € 149,- | € 149,- |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 3080 Ti iChill X3 | € 999,- | € 999,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 Rev. B | € 59,89 | € 59,89 |
1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Zwart, 120mm | € 5,48 | € 5,48 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | XPG Core Reactor 850W | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.916,15 |