Ik heb nu een tijdje zo'n wheelmouse van logitech. Maar nu heb ik gemerkt dat als ik snel ga scrollen dat het ding soms haperd. Ik bedoel dus dat als ik naar beneden scroll, het beeld naar beneden gaat en weer een klijn stukje omhoog. Het lijkt wel alsof m'n muis denkt dat ik dus de andere kant opdraai met het wieltje. Het gebeurd ook bij m'n andere muis op een andere computer, dus het is niet iets specifieks. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem aanpak?
Verwijderd
Gewoon rustiger scollen, is een probleem dat je bij alle van de logitech afgelijde muizen vindt.
Ik heb er ook last van, is een foutje is het ontwerp!!
Ik heb er ook last van, is een foutje is het ontwerp!!
volgens mij komt dat omdat scrollen veel cpukracht vraagt, als je hem op ps2 hebt probeer dan eens usb
Als je de hardware versnelling van je videokaart omlaag gooit los je dat meestal op, iets anders is niet voorhanden.
Freelance tweaker
Verwijderd
Zon soort probleem heb ik ook met mn logitec usb muis 
Ik had zon USB -> PS/2 ding gebruikt met mn muis maar toen ging ie vet vaag doen, en toen ik hem weer gewoon in mijn USB propte, drivers gewist en opnieuw geinstalled, bleef ie zo vaag doen
Als ik nl van links onder snel naar rechtsboven beweeg, dan eindig ik meestal links in het midden
wel een beetje irri idd
Ik had zon USB -> PS/2 ding gebruikt met mn muis maar toen ging ie vet vaag doen, en toen ik hem weer gewoon in mijn USB propte, drivers gewist en opnieuw geinstalled, bleef ie zo vaag doen
Als ik nl van links onder snel naar rechtsboven beweeg, dan eindig ik meestal links in het midden
wel een beetje irri idd