"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Vraag
Alle reacties
Verschil komt uit de duim van de installateur, ze gebruiken geheel andere tarieven.
Vermoedelijk is suntech optie ook nog eens voordeliger, levert zeker meer op. Ja de sunpower zijn premium +, maar zoveel maakt dat niet uit.
Het verschil met over een maand een 4 maanden is minimaal wat betreft opbrengst, de zomer is over een maand afgelopen en dan zijn het magere maanden.
Vermoedelijk is suntech optie ook nog eens voordeliger, levert zeker meer op. Ja de sunpower zijn premium +, maar zoveel maakt dat niet uit.
Het verschil met over een maand een 4 maanden is minimaal wat betreft opbrengst, de zomer is over een maand afgelopen en dan zijn het magere maanden.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Het verschil in opbrengst heb je met de 2de optie naar mijn inzien al in het eerste jaar ingelopen.
Dan te bedenken dat je zo'n installatie voor meerdere jaren koopt.
Ik zou voor nummer 2 gaan. En dan eventueel een belletje wagen met de opmerking als jullie zo spoedig mogelijk leveren dan ga ik voor jullie.
Dan te bedenken dat je zo'n installatie voor meerdere jaren koopt.
Ik zou voor nummer 2 gaan. En dan eventueel een belletje wagen met de opmerking als jullie zo spoedig mogelijk leveren dan ga ik voor jullie.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy