Sensatietitel kan best minder sensationeel

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
nieuws: VS looft beloning van 10 miljoen dollar uit voor info over Conti-rans...

Toch wel weer een behoorlijke sensatie titel, wat mij betreft:
  • Men bepaald of je überhaupt in aanmerking komt voor een beloning
  • Het is niet gegarandeerd dat je USD $10 miljoen krijgt, het kan dus ook lager zijn, afhankelijk natuurlijk van de waarde die de informatie is die je deelt
De titel van het artikel lijkt wat anders te suggeren. Nu snap ik dat je niet alle details in de titel kwijt kunt, maar je zou wel kunnen zeggen dat de beloning oploopt tot USD $ 10 miljoen. Eventueel kan je dat al oplossen door 'van' te vervangen met 'tot'. Dan blijft het aantal tekens zelfs gelijk.

Voor het gemak ook even de auteur taggen: @Mark_88

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-08-2022 10:31 ]

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:03
Titel en tekst is wat aangepast.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Are there rewards offered for “Ten Most Wanted Fugitives"?

At a minimum, a reward of up to $100,000 is offered by the FBI for information which leads directly to the arrest of a “Ten Most Wanted Fugitive". In some instances, the reward amount offered is more than $100,000.
https://www.fbi.gov/wante...most-wanted-fugitives-faq
The Department of State is offering a reward of up to $10,000,000 for information leading to the identification and/or location of any individual(s) who hold a key leadership position in the Conti ransomware variant transnational organized crime group. In addition, the Department is also offering a reward of up to $5,000,000 for information leading to the arrest and/or conviction of any individual in any country conspiring to participate in or attempting to participate in a Conti variant ransomware incident.
https://www.state.gov/rew...-conspirators-to-justice/ (May 6, 2022)

Overigens, @Mark_88 ; de initiele informatie over de beloning is al meeeeer dan 3 maanden oud; ik vraag me dus een klein beetje af of het artikel uberhaupt nog geplaatst had moeten worden en/ook omdat er geen voortgang in de vervolging & onderzoeken zit; in dit geval vind ik het eigenlijk wel erg in de hoek komkommertijd/sensatie zitten maar allicht mis ik een invalshoek vanuit de redactie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Deze beloning is echter niet van de FBI. Dat is echt een ander gedeelte van de Amerikaanse overheid. Ik begrijp dus niet helemaal wat je hiermee zeggen wilt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CH4OS schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:03:
[...]
Deze beloning is echter niet van de FBI. Dat is echt een ander gedeelte van de Amerikaanse overheid. Ik begrijp dus niet helemaal wat je hiermee zeggen wilt.
Omdat iedereen roept dat het "up to" 10 miljoen is. Dat staat letterlijk op elke website van de Amerikaanse overheid. Ook de FBI vermeldt dat over hun opsporingslijsten.

Dit is niet nieuw; ik verbaas me echter wel een beetje over het aantal (niet gedane?) LMGTFY-resultaten over hoe welke beloning wordt toegekend door Tweakertjes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@MAX3400 Prima dat de FBI dat ook doet, maar deze beloning is niet uitgeloofd door de FBI. Het gaat om wat men maximaal uitkeert per geval / overheidsdienst. Volgens mij is de beloning ook een algemene pot, is er dus vanwege een eerdere tip reeds 1M uitgekeerd, kun je dus nog maximaal 9M krijgen.

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:03
MAX3400 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:57:
[...]

https://www.fbi.gov/wante...most-wanted-fugitives-faq

[...]

https://www.state.gov/rew...-conspirators-to-justice/ (May 6, 2022)

Overigens, @Mark_88 ; de initiele informatie over de beloning is al meeeeer dan 3 maanden oud; ik vraag me dus een klein beetje af of het artikel uberhaupt nog geplaatst had moeten worden en/ook omdat er geen voortgang in de vervolging & onderzoeken zit; in dit geval vind ik het eigenlijk wel erg in de hoek komkommertijd/sensatie zitten maar allicht mis ik een invalshoek vanuit de redactie.
Ai, dat is vervelend, en ik had nooit gedacht dat een site als Wired zo'n oud nieuwsfeit in zijn headline zou stoppen! Het echte nieuws blijkt dus het delen van de foto te zijn. De titel en intro van de tekst zijn aangepast en een update is geplaatst.
Pagina: 1