Blue Sound soundbar, 1e of 2e generatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:24
Hallo,

Ik heb interesse in de BlueSound soundbar na diverse andere te hebben beluisterd.

Nu is er een versie 1 en een versie 2 , de versie 2 heeft een HDMI aansluiting, wat is daarvan het voordeel tegen over het niet hebben van een HDMI aansluiting. ik kan mn TV toch ook via de optische ingang met mn tv (LG OLED55C) aansluiten verder wil ik mn cd en dvd speler er nog op aan sluiten.

Is de 2e versie met HDMI echt van meerwaarde?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is die HDMI ingang het enige verschil? Welke audio formaten worden er ondersteund door beiden? Wat ondersteunt je tv via optisch/HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:24
Nog een verschil ,

De PULSE SOUNDBAR+ is uitgerust met een geheel nieuwe quad-core processor, speciaal ontworpen om audio op ultrasnelle snelheden met de hoogste kwaliteit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

ramrodwillem schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:53:
Nu is er een versie 1 en een versie 2 , de versie 2 heeft een HDMI aansluiting, wat is daarvan het voordeel tegen over het niet hebben van een HDMI aansluiting. ik kan mn TV toch ook via de optische ingang met mn tv (LG OLED55C) aansluiten verder wil ik mn cd en dvd speler er nog op aan sluiten.
Dit zijn vragen die je met een simpele Google uit kan zoeken, verschillen tussen HDMI ARC en S/PDIF en afhankelijk van de aanwezige hardware eventueel of HDMI eARC dan wel ARC nog verschil maakt. Dus eigenlijk de vragen die @MikeyMan ook stelde. Dit is geen topic waard.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.