Kan Facebook account/pagina niet verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• levirohring
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 01-11-2022
Ik probeer tegelijkertijd het kort te houden en voldoende informatie te geven.
Ik heb op facebook een persoonlijke pagina (vanaf nu: hoofdaccount). Ik heb toegang tot het account die deze pagina beheert (dit is dus prima).
Toch blijkt het dat ik ooit meerdere persoonlijke facebook pagina's/account heb gemaakt (dit weet ik omdat ik deze vind onder mijn naam (met mijn profielfoto)). Deze wil ik graag verwijderen.
Ik heb gekeken of deze pagina's, pagina's waren onder mijn hoofdaccount. Dit was NIET zo.
Mijn plan was het simpelste plan: proberen in te loggen met de eventuele e-mailadressen van deze accounts en, wanneer ik toegang kreeg, de pagina en het account te verwijderen.
Wanneer ik begon met combinaties te proberen, kwam ik direct op een account die ik ooit had gemaakt (weliswaar niet een van de accounts waarna ik zocht). Toch verwijderde ik dit account, omdat ik deze niet meer nodig had.
Nu is het gekke (en tevens het probleem), dat wanneer ik verder op zoek ging naar de andere accounts (en dus andere e-mailadressen probeerde) ik met verschillende e-mailadressen dit verwijderde account binnenkwam (ik kreeg dus met meerdere e-mailadressen het bericht: 'dit account wordt verwijderd').
Wanneer ik het account heractiveerde om te kijken wat het e-mailadres is/ de e-mailadressen zijn van het account, zag ik dat er maar 1 e-mail verbonden was aan het account.
Hoe komt het dat ik met meerdere e-mailadressen hetzelfde account binnenkom? Hoe komt het dat deze e-mailadressen (waarvan ik zeker weet dat ik met deze e-mailadressen de andere persoonlijke accounts ooit heb gemaakt) mij niet toegang geven tot een van de persoonlijke accounts? Hoe los ik dit op? Bedankt!!!

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit hoort niet in VAO, kick naar IH

[ Voor 19% gewijzigd door Microkid op 11-08-2022 21:52 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• levirohring
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 01-11-2022
Ik weet niet hoe dit moet. Ik heb hem nu herplaatst in IH (waarvan ik van uitga dat je Internet en Hosting bedoelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
levirohring schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:58:
Ik weet niet hoe dit moet. Ik heb hem nu herplaatst in IH (waarvan ik van uitga dat je Internet en Hosting bedoelt).
@levirohring welkom op het forum.

@Microkid had dat al voor je gedaan, dus een nieuw topic starten was in principe niet nodig geweest. :)