Heb geen microsoft apps zoals microsoft store, rekenmachine, foto's etc en geen tutorials of helpgidsen werken. Ik weet niet wat ik moet doen! Ik krijg alleen een foutmelding als ik een foto of microsoft store wil openen. Ik krijg gewoon de foutmelding: "U heeft een nieuwe app nodig om deze ms-windows-store-link te openen". Ik heb de computer al gereset en ik heb geupdate naar de laatste versie. Ik heb zelfs een upgrade gedaan naar windows 11
Vraag
Alle reacties
En heb je al een herinstallatie gedaan?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kijk eens bij:
https://windowsloop.com/h...soft-store-in-windows-11/
https://windowsloop.com/h...soft-store-in-windows-11/
[ Voor 91% gewijzigd door eheijnen op 12-08-2022 06:59 ]
Wie du mir, so ich dir.
Ja @MAX3400MAX3400 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 20:50:
En heb je al een herinstallatie gedaan?
"Ik heb zelfs een upgrade gedaan naar windows 11"
Wat Max en wij bedoelen met "opnieuw installeren" is: Windows downloaden, op een stick zetten, je computer opstarten van die stick, SSD uitkiezen waar je windows wilt installeren, eventueel alle partities eraf gooien, en op die manier windows installeren.
Dat is iets heel anders dan updaten of upgraden.
Wat Max en wij bedoelen met "opnieuw installeren" is: Windows downloaden, op een stick zetten, je computer opstarten van die stick, SSD uitkiezen waar je windows wilt installeren, eventueel alle partities eraf gooien, en op die manier windows installeren.
Dat is iets heel anders dan updaten of upgraden.
@MAX3400 weet jij toevallig hoe je zo'n forum post moet sluiten?
Topics hoef je niet te sluiten (en kan je niet zelf, alleen moderators kunnen dat), hij zakt vanzelf weg 
Hoe heb je het trouwens weer laten werken? Misschien heeft iemand anders er ook nog wat aan.
Hoe heb je het trouwens weer laten werken? Misschien heeft iemand anders er ook nog wat aan.
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 14-08-2022 22:42 ]
The devil is in the details.
@XanderTheDev Heel fijn dat het gelukt is!
Het zou fijn zijn als je nog even post hoe je het hebt opgelost. Dat kan mogelijk iemand helpen met dezelfde vraag die in de toekomst dit topic vindt.
Het zou fijn zijn als je nog even post hoe je het hebt opgelost. Dat kan mogelijk iemand helpen met dezelfde vraag die in de toekomst dit topic vindt.
[ Voor 12% gewijzigd door skimine op 14-08-2022 22:42 . Reden: typo ]
Pagina: 1