Laptops identiek?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:26
Ik zit zojuist wat laptops te vergelijken en zie deze twee staan. Volgens mij zijn ze identiek, maar de een is later uitgebracht schijnbaar.

Zien jullie nog een verschil?

https://tweakers.net/pricewatch/compare/1686718;1753414/

Alle reacties

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34

MsG

Forumzwerver

Mat versus glanzend?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Windows 10 vs 11 en toetsenbord ANSI vs ISO, denk ik

• PdeBie
@ArisB UK internationaal = ISO layout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Ja, UK heeft een grote enter en het pipe-teken links. US een kleine enter met een pipe-teken er boven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16
Volgens de app van Lenovo:PSREF (daarmee kun je gemakkelijk vergelijken):
7KMH: Windows 10 Home: in Engels, Frans, Duits en Nederlands): QPMH: Windows 11 Home

Extra garantie: QPMH: 2 Year Onsite from 2 year courier/Carry-in

Voor dit soort specifieke dingen altijd de site van de fabrikant bekijken en niet de op Tweakers ingevulde specs (meestal kloppen ze wel, maar je kunt er ook niet alles in kwijt (grijs is grijs, welke kleur grijs het dan ook is bv.)

[ Voor 4% gewijzigd door White Feather op 11-08-2022 16:27 ]

• PdeBie
@ArisB hmmm... hoewel niet ideaal, valt er wel mee te leven. Zal toch niet het primaire toetsenbord zijn. Gebruik meestal 9 van de 10 keer een via USB aangesloten toetsenbord.

@White Feather Windows verschil en garantie dingetje dus. Verder identiek? Ook het toetsenbord wat hier op Tweakers wel als verschil wordt gekenmerkt? Heb je eventueel een linkje?

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 09:53
Bij dit soort zaken even via de fabrikant op de site kijken. Ik zie nu dat variant 82JQ007KMH niet meer beschikbaar is op de site (lees, niet vindbaar).

Ik ga er van uit dat deze een kort bestaan heeft gehad. Persoonlijk zou ik dan ook voor de 82JQ00QPMH variant gaan i.v.m. eventuele reserve onderdelen bij reparatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Fore! op 11-08-2022 18:23 ]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16
https://psref.lenovo.com/

Daar kun je ze naast elkaar zetten. Ik heb via de PSREF-app op ios gedaan (dan kun je er max 2 vergelijken en lastiger zoeken).

Ze hebben heel veel modellen die erg op elkaar lijken en soms gewoon 100% hetzelfde zijn. Ik denk dat het laatste is om dan aan de Mediamarkt de QRNDIERIM1 te leveren en aan Coolblue de IELDHUEKD27. Zo kunnen beide firma's roepen dat ze een prijsgarantie hebben zonder er ooit iets voor te hoeven doen, het is immers een ander artikel....

Zo zijn de

- 82JQ00QPMH
- 82JQ00STMH
- 82JQ00T5MH
- 82JQ00SXMH

Volledig gelijk aan elkaar, zelfs de dag dat ze zijn uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 21:08
ArisB schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:52:
[...]

Ja, UK heeft een grote enter en het pipe-teken links. US een kleine enter met een pipe-teken er boven
Ja maar het zijn gewoon dezelfde keyboards.

Wat hier boven gesteld wordt klopt. W10 vs W11 en de W11 heeft premium care on-site garantie
Pagina: 1