Herenzwembroek over de knie?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.439 views

Vraag

• langezwembroek
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11-08-2022
Hi Tweakers,

Ik ben op zoek naar een extra lange, over de knie, zwembroek/sportbroek voor heren.

Sinds enige tijd heb ik nu een relatie, en we willen graag samen zwemmen. Mijn bovenbenen zitten echter vol littekens; ik voel me dus niet comfortabel in een doorsnee zwemshort.

We hebben wat gegoogled, maar vinden alleen maar shorts die tot boven de knie komen. Dat is prima als ik sta, maar niet als ik zou zitten.

Kan iemand advies geven over een soort driekwart / overknee zwembroek, sportbroek, zoekterm, webshop, of wat dan ook maar zou werken? Thanks!

Alle reacties

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Geen ervaring, maar met deze zoekopdracht vind ik best lange shorts https://www.google.com/se...ra%20long%20swim%20shorts

Of zoiets https://www.decathlon.nl/...8K3RUiS1rYiBoCNBIQAvD_BwE

Is strak wel comfortabel genoeg?

Deze? https://m.modanisa.com/en...CI7gQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

[ Voor 55% gewijzigd door I-King op 11-08-2022 13:49 ]

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:23
Eerste dat in mij opkomt is zoeken op een wetsuit broek. Die zijn er ook in 3/4.

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:30

Honesty

kattenneus!

Vroeger in de jaren tachtig zwom iedereen met een afgeknipte trainingsbroek, misschien is dat een optie?

Festina lente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:01

mvds

Totally awesome!

Is een 3/4 (sport)legging onder je zwembroek een idee? Als je de kleur van de legging afstemt op de kleur van de zwembroek, dan valt het waarschijnlijk nog amper op ook.

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
I-King schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:42:
Geen ervaring, maar met deze zoekopdracht vind ik best lange shorts https://www.google.com/se...ra%20long%20swim%20shorts
zoiets dacht ik ook en dan en maatje groter voor die extra cm
Littekens die horen wel bij je, en je zal verbaasd zijn hoe slecht mensen eigenlijk op anderen letten
Iemand die in volle eigen acceptatie staat krijgt een schoonheid erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:56
Ik heb ze nog nooit gezien, is een trainings short niks voor je? Kan je altijd proberen.

Verder moet je gewoon dikke schijt hebben aan mensen die er iets over te denken/zeggen/opmerken hebben, die zijn vaak zelf onzeker, of te vol van hunzelf met hun "perfecte" lichamen.

Ik heb veel respect voor mensen die hun gebreken niet proberen te verbergen, iedereen heeft wel zo z'n gebreken, of het nou lichamelijk of psychisch is.

Misschien kan je hier iets mee, je vriend/vriendin heeft je tenslotte ook zo geaccepteerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wellicht een boardshort met een sporttight/legging tot de knie er onder?

Wat @mvds zegt dus.

[ Voor 14% gewijzigd door FirePuma142 op 11-08-2022 13:48 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:01

mvds

Totally awesome!

BlazeMuis schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:46:
Ik heb ze nog nooit gezien, is een trainings short niks voor je? Kan je altijd proberen.

Verder moet je gewoon dikke schijt hebben aan mensen die er iets over te denken/zeggen/opmerken hebben, die zijn vaak zelf onzeker, of te vol van hunzelf met hun "perfecte" lichamen.

Ik heb veel respect voor mensen die hun gebreken niet proberen te verbergen, iedereen heeft wel zo z'n gebreken, of het nou lichamelijk of psychisch is.

Misschien kan je hier iets mee, je vriend/vriendin heeft je tenslotte ook zo geaccepteerd :)
Klinkt leuk, maar als dat "schijt hebben aan" zo makkelijk zou zijn, dan zouden de zielenknijpers van NL het ook niet zo druk hebben denk ik ;)

• langezwembroek
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11-08-2022
Wow dat is snel, dank. Ik zal het bekijken.
Afgeknipte trainingsbroek klinkt ook wel slim, daar zou ze vast wel een zoom in naaien 👍

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Surf shorts aka boardshorts volgensmij is 20" lengte net halverwege knie dus dan zou je 22"moeten hebben oid

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:58
Bij decathlon hebben ze langere zwembroeken. Op het plaatje lijken ze tot op de knie te zijn, wellicht vallen ze wat langer als je ene maatje groter neemt. Kijk maar of het iets is.

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 19:26
Een goede "Jammer"/lange strakke zwembroek blijft doorgaans prima net boven je knie zitten. Mocht je langer willen dan is dat wel mogelijk, maar meestal ga je dan gelijk naar een volledige broek.

Driekwart is denk ik best lastig, maar eventueel kom je met "Swim legging" en "Swim tights" meer in de richting als je voor een volledige broek gaat.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Bear schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:48:
Surf shorts aka boardshorts volgensmij is 20" lengte net halverwege knie dus dan zou je 22"moeten hebben oid
Deze zien er wel nice uit, in meerdere prints mogelijk. Geen ervaring met de shop btw

https://m.modanisa.com/en...CI7gQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

langezwembroek schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:47:
Wow dat is snel, dank. Ik zal het bekijken.
Afgeknipte trainingsbroek klinkt ook wel slim, daar zou ze vast wel een zoom in naaien 👍
Je moet er wel rekening mee houden dat dit niet overal mag. In het buitenland mag zelfs een bermuda vaak al niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 14:29
Desnoods kan je via amazon.com een bestelling plaatsen, daar kan je wel iets meer vinden dan hier in Nederland.

https://www.amazon.com/s?...ts+for+men+kn%2Caps%2C153

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 23:12
Marzman schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:51:
[...]

Je moet er wel rekening mee houden dat dit niet overal mag. In het buitenland mag zelfs een bermuda vaak al niet.
Klopt, je wordt in Frankrijk meteen uit het zwembad gehaald en je mag een correcte zwembroek die ze hebben liggen uitzoeken en aantrekken, of anders aankleden. In Italië moet je vaak ook nog een badmuts op.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 14:30
Even langs een board shop voor een boardshort/surfshort :)

Weet niet waar je woont maar in Groningen zit bijv Caer Board sports . Leuke winkel, toffe eigenaar.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:58

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic krijgt van mij een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.