• Bob1973
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-12-2024
Dag mede tweakers,

Ik zit met het volgende, ik heb in de veranda een beamer opgehangen. Het geluid heb ik nu via een JBL box.
De speaker van de beamer zelf is moeilijk te regelen en ik wil het geluid zo zacht mogelijk hebben om overlast in de buurt te beperken.

Nu had ik gisteren de beamer gekoppeld met een hoofdtelefoon en vroeg mij af of er iets is wat ik in de usb poort van de beamer zou kunnen steken als een soort Bluetooth blaster waar meerdere hoofdtelefoons op aangesloten zouden kunnen worden als ik met de hele familie kijk?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke beamer? Welke koptelefoons? Welke BT-standaard? Hoeveel koptelefoons maximaal?

Ik ben een beetje bang dat het niet standaard gaat werken; veel devices (inclusief smartphones) ondersteunen vaak maar 2 gelijktijdige "aansluitingen" maar allicht dat mijn kennis daarin achterhaald en overbodig is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bob1973
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63s-BcV--qgQyDqWzc8p1Q9RWVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KyViOEgDcgOQroJQBQe27Nt6.jpg?f=fotoalbum_large

Het is een Optoma beamer ( type nummer UHD35) waarop overigens nog een firetv 4k stick inzit. Usb waar nu de voeding inzit, zou vrijgemaakt kunnen worden. Wens is om 4 koptelefoons aan te sluiten, usb versies ben ik niet in thuis, maar gebruik nu earpods van apple.
Ps voor de vragen komen, de stellage onde de beamer is om hem mobiel te maken, zitten magneten aan waar ik hem aan de H-balk van de veranda hang.

[ Voor 3% gewijzigd door Bob1973 op 11-08-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niquil
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
Zomaar een idee, kijk eens naar de techniek die ze gebruiken bij een silent disco. Ook daar zullen ze van 1 signaal meerdere moeten maken dus ik denk dat je in die hoek de zender kunt vinden die je nodig hebt.

Mooie setup heb je straks en een slimme oplossing met die magneten!

EDIT: kijk even naar je HDMI, of deze ook throughput heeft voor audio, daar zul je dan die zender op aan moeten sluiten denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door niquil op 13-08-2022 22:45 ]