Vraag

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-10 19:00
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon voor mijn vriendin. De Samsung a70 van nu heeft het helaas begeven.

Wat is je budget?
rond de €400 schat ik zo, maar ligt niet vast

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
standaard dingen te doen. Filmpjes kijken, whatsappen, blabla. Het liefst wel met een goede camera! Dat is denk ik belangrijker dan de snelste processor. De camera van de huidige a70 is bijvoorbeeld niet goed genoeg :+. Snel opladen is verder heel prettig maar geen harde eis.

Wat heb je zelf al gevonden?
Misschien de nieuwe pixel o.i.d? Of toch een refurbished iPhone? Zelf heb ik altijd oneplus, maar ik twijfel of dat een goede keuze is nu omdat de telefoons minder uitspringen dan voorheen

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de meeste bang for buck? Toch €100 meer bijlappen of eerder iets minder?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2022 ?

Voor 500 Euro kan je een S21/S22 al op de kop tikken in https://tweakers.net/aanbod/ met weinig tot geen gebruikssporen

[ Voor 52% gewijzigd door MAX3400 op 11-08-2022 09:52 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-10 21:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
Je vriendin is gewend aan Samsung en de Samsung schil nu. Ga je over naar een ander merk, ben je die ervaring kwijt. Mijn ervaring met mijn vrouw, als iets veranderd, en dat beïnvloed haar ervaring, heb ik het gedaan.

Komende vanaf de A70 zou je weer voor een A serie kunnen gaan, of, de S21 FE die de camera's uit de S serie heeft die net weer iets beter zijn dan de A serie. Nu zit de prijs in de Pricewatch van de S21 FE boven je budget, maar zet een chat op met Samsung over vervanging van de A70 en wat je moet doen, A52s, A53, S21, FE, welke camera is beter. Grote kans dat ze een aanbod doen voor een kortingscode om bij hun rechtstreeks aan te schaffen.

Daarnaast zou je nog kunnen kijken wat het kost bij abonnement verlenging, en dan in 1 keer betalen dat je niet maandelijks hoog zit in de prijs. Ook daar zitten soms best wel leuke kortingen in omdat de provider graag klanten behoud dus geen winst hoeft te maken op de telefoon.

• Niekserr
Bedankt! Heb er zeker naar gekeken, maar ik blijf door de bomen het bos niet meer zien :+. Een 2e hands zal hem niet worden, tenzij het een refurbished is.

De ogen gaan nu richting een refurbished iPhone 11 pro die je voor 550 kunt kopen. Maar goed, is dit het waard ten opzichte van iets anders? Zelf ben ik altijd behoorlijk anti-apple :X .
swhnld schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:12:
Je vriendin is gewend aan Samsung en de Samsung schil nu. Ga je over naar een ander merk, ben je die ervaring kwijt. Mijn ervaring met mijn vrouw, als iets veranderd, en dat beïnvloed haar ervaring, heb ik het gedaan.

Komende vanaf de A70 zou je weer voor een A serie kunnen gaan, of, de S21 FE die de camera's uit de S serie heeft die net weer iets beter zijn dan de A serie. Nu zit de prijs in de Pricewatch van de S21 FE boven je budget, maar zet een chat op met Samsung over vervanging van de A70 en wat je moet doen, A52s, A53, S21, FE, welke camera is beter. Grote kans dat ze een aanbod doen voor een kortingscode om bij hun rechtstreeks aan te schaffen.

Daarnaast zou je nog kunnen kijken wat het kost bij abonnement verlenging, en dan in 1 keer betalen dat je niet maandelijks hoog zit in de prijs. Ook daar zitten soms best wel leuke kortingen in omdat de provider graag klanten behoud dus geen winst hoeft te maken op de telefoon.
Thanks, ik zal eens kijken of ik met de klantenservice van samsung in contact kan komen . M'n vriendin kan opzich wel makkelijk schakelen tussen systemen, dat zou het probleem niet moeten zijn, dus er is geen reden om perse bij samsung te moeten blijven.

[ Voor 43% gewijzigd door Niekserr op 11-08-2022 10:16 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niekserr schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:14:
[...]

Bedankt! Heb er zeker naar gekeken, maar ik blijf door de bomen het bos niet meer zien :+. Een 2e hands zal hem niet worden, tenzij het een refurbished is.
Je hebt dus mijn linkje niet bekeken? Er staan gewoon nieuwe telefoons te koop zoals V&A aangeboden: Nothing Phone (1) 8GB intern, 256GB opslag Zwart of V&A aangeboden: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128GB Zwart Nieuw of V&A aangeboden: Samsung Galaxy S21 FE, 6GB ram, 128GB opslag, GRAFIET - NIEUW

Oke, dat je daar alsnog geen vertrouwen in hebt; waarom niet met 550 Euro naar de Mediamarkt rijden en daar iets nieuws uitzoeken dan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Niekserr
MAX3400 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:16:
[...]

Je hebt dus mijn linkje niet bekeken? Er staan gewoon nieuwe telefoons te koop zoals V&A aangeboden: Nothing Phone (1) 8GB intern, 256GB opslag Zwart of V&A aangeboden: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128GB Zwart Nieuw of V&A aangeboden: Samsung Galaxy S21 FE, 6GB ram, 128GB opslag, GRAFIET - NIEUW

Oke, dat je daar alsnog geen vertrouwen in hebt; waarom niet met 550 Euro naar de Mediamarkt rijden en daar iets nieuws uitzoeken dan?
O wauw, mensen verkopen dus echt nieuwe telefoons 8)7 . Helaas is alles te ver weg en ben ik te skeptisch om het te laten verzenden.

Ik wil het eerst wel een beetje in beeld hebben wat er moet komen om wel een goede keuze te maken natuurlijk.

De keuze is uiteindelijk toch gevallen op de S20 FE. De uiteindelijke doorslaggevende dingen zijn:
- Mooi design
- Blijft toch bij samsung
- Camera is goed, heb hem hier vergeleken met mijn OP 8T: https://www.androidauthor...ra-test-shootout-1169684/ . Erg handig dit soort vergelijkingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21

greatgonzo

schit-te-rend!

swhnld schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:12:

Werkt dit echt?? En hoeveel korting hebben we het dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
greatgonzo schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Werkt dit echt?? En hoeveel korting hebben we het dan over?
Voor mij werkte het, en als je goed zoekt hier op het forum voor meer mensen, maar er zijn ook mensen waar het niet gebeurt, hangt van de chat af, ze doen het om je over de streep te trekken, dus zal ergens een regeltje voor zijn bij hun wanneer wel of niet. En de korting, varieert per toestel, hoeveel voorraad er is, etc. Ik had een week de tijd of zo om er gebruik van te maken en in te loggen en toestellen te vergelijken.
Maar als de korting niet de beste is, gewoon elders kopen. Niet geschoten, altijd mis.
Pagina: 1