Ik heb een nieuwe Hue Dimmer switch gekocht voor de slaapkamer. In de slaapkamer heb ik 3 spots bij de ingang / kastenwand. Boven het bed 1x spot. Feitelijk 2 x een zone.
Ik wil bij 1 x druk op de knop dat alle lampen vol aan gaan. Dat lukt
Ik wil bij 2 x druk op de knop dat de lampen gedimd aan gaan. Dat lukt
Ik wil bij 3 x druk op de knop dat de lampen op nachtstand gaan behalve de lamp boven het bed die moet uit. Dus feitelijk zoek ik een manier om bij de derde druk op de knop alleen een deel van de lampen op nachtstand te zetten en één uit.
Ik heb al 2 x een zone gemaakt. Één bij de ingang (kastenwand) en een zone voor boven het bed. Ook daarmee krijg ik het niet voor elkaar. Iemand enig idee of dat wat ik wil überhaupt wel kan?
Dank
Henk
Ik wil bij 1 x druk op de knop dat alle lampen vol aan gaan. Dat lukt
Ik wil bij 2 x druk op de knop dat de lampen gedimd aan gaan. Dat lukt
Ik wil bij 3 x druk op de knop dat de lampen op nachtstand gaan behalve de lamp boven het bed die moet uit. Dus feitelijk zoek ik een manier om bij de derde druk op de knop alleen een deel van de lampen op nachtstand te zetten en één uit.
Ik heb al 2 x een zone gemaakt. Één bij de ingang (kastenwand) en een zone voor boven het bed. Ook daarmee krijg ik het niet voor elkaar. Iemand enig idee of dat wat ik wil überhaupt wel kan?
Dank
Henk