Toon posts:

Bios-logo veranderen.. Kan da?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haio

het leek me wel leuk om het logo van m'n bios (staat nu EPA polution preventer shit) te veranderen in een Quake3 logotje ofzo...Weet iemand of dit kan?

Ik heb een AWARD bios. Tis een abit BE6 met de laatste (TH) bios.

Iemand enig idee?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja da kan...

Niet alle biossen ondersteunen het maar...

http://home.hetnet.nl/~revdbrink/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jep... een eitje...

Heb zelf ook een beschrijvinkje van gemaakt op mijn huispagina. Ga dan naar de page BIOZ - Logo Hack. Gereedschap kun je er ook van afhalen :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

Exirion

Gadgetfetisjist

KillerAce_NL : Kun je geen direct linkje naar je BIOS afdeling maken? Het komt een beetje spammerig over zo ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:20
bij www.virtual-hideout.net hebben ze onder de sectie guides een hele goede uitleg over die bios logo's veranderen.

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 11:24 schreef salvador4 het volgende:
bij www.virtual-hideout.net hebben ze onder de sectie guides een hele goede uitleg over die bios logo's veranderen.
Idd, mocht je er dan nog niet uitkomen gebruik de search a.u.b :)

http://gathering.tweakers.net/forum/find -> BIOS Logo of energie logo dan moet het lukken volgens mij.

Suc6 ermee !

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 27 augustus 2001 11:13 schreef Exirion het volgende:
KillerAce_NL : Kun je geen direct linkje naar je BIOS afdeling maken? Het komt een beetje spammerig over zo ;)
Hehe, is niet mijn page, had deze in mijn favorieten staan hier op het werk ;) Ik ben chello klantje, geen Hetnetter :z

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik heb het met de Award BIOS van mijn Abit KT7 een paar keer gedaan: het resultaat was na de eerste keer namelijk niet zo mooi.

Gewoon pic een beetje bijwerken en nog eens flashen.

Maar het kan natuurlijk altijd fout gaan ...
Pagina: 1