Goedemorgen allen!
De 50e verjaardag komt eraan en papa mag een leuk kadootje uitkiezen! Nu komt mijn oudste gisteren aan met een set Depeche Mode/Jarre/Vangelis (Blade Runner!) LP's, gelijk gekocht natuurlijk. Maar nu de draaitafel...
Ik ben van vanouds groot fan van Technics SL12xx, maar: duur en analoog. Beetje vergane glorie ook.
Dus op zoek naar een digitaal alternatief en dan kom ik uit bij:
- Yamaha MusicCast Vinyl 500
- TRNTBL (zie overigens net dat deze breeduit uitverkocht is).
Heeft iemand concrete ervaringen met genoemde kandidaten of in het algemeen aansluiten van analoog op AirPlay?
Mijn insteek is zonder al teveel gedoe direct te kunnen luisteren op mijn bestaande en/of extra Sonos systeem en dan lijkt TRNTBL toch de meest voor de hand liggende oplossing.
Bedankt alvast!
P.S. Deze had beter in het grote vinyl topic kunnen komen, excuus!
De 50e verjaardag komt eraan en papa mag een leuk kadootje uitkiezen! Nu komt mijn oudste gisteren aan met een set Depeche Mode/Jarre/Vangelis (Blade Runner!) LP's, gelijk gekocht natuurlijk. Maar nu de draaitafel...
Ik ben van vanouds groot fan van Technics SL12xx, maar: duur en analoog. Beetje vergane glorie ook.
Dus op zoek naar een digitaal alternatief en dan kom ik uit bij:
- Yamaha MusicCast Vinyl 500
- TRNTBL (zie overigens net dat deze breeduit uitverkocht is).
Heeft iemand concrete ervaringen met genoemde kandidaten of in het algemeen aansluiten van analoog op AirPlay?
Mijn insteek is zonder al teveel gedoe direct te kunnen luisteren op mijn bestaande en/of extra Sonos systeem en dan lijkt TRNTBL toch de meest voor de hand liggende oplossing.
Bedankt alvast!
P.S. Deze had beter in het grote vinyl topic kunnen komen, excuus!
[ Voor 5% gewijzigd door Skyrunner op 11-08-2022 03:28 ]
It took the power of Commodore 64 to put man on the moon