Als PoE-leek heb ik vorige week mijn eerste WAP met PoE support en een PoE adapter aangeschaft. De WAP werkt prima met een extra voeding. Helaas lijkt de adapter totaal geen stroom te leveren.
Vraag 1: Zouden deze twee apparaten goed samen moeten kunnen werken of is de 24V van de injector te veel voor de WAP?
...
WAP: pricewatch: Aruba Instant On AP22 (Incl. voedingsadapter) PoE (802.3af)
PoE injector/adapter: pricewatch: Ubiquiti POE-24-24W-G 1-pack Zwart 24V (dus PoE+ denk ik?)
...
Het lampje op de injector heeft kort gebrand, maar voor de rest gebeurt er niks. Met een multimeter heb ik ook niks gemeten, zowel op de UTP kabel als bij de uitgaande contacten van de injector zelf.
Vraag 2: Lijkt dit op een DOA van de injector?
...
Vraag 1: Zouden deze twee apparaten goed samen moeten kunnen werken of is de 24V van de injector te veel voor de WAP?
...
WAP: pricewatch: Aruba Instant On AP22 (Incl. voedingsadapter) PoE (802.3af)
PoE injector/adapter: pricewatch: Ubiquiti POE-24-24W-G 1-pack Zwart 24V (dus PoE+ denk ik?)
...
Het lampje op de injector heeft kort gebrand, maar voor de rest gebeurt er niks. Met een multimeter heb ik ook niks gemeten, zowel op de UTP kabel als bij de uitgaande contacten van de injector zelf.
Vraag 2: Lijkt dit op een DOA van de injector?
...